arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۷

آیا رنگ ها در شادی من تاثیر دارند؟

شادی یکی از مهمترین گزینه های سلامتی انسان است. اما متاسفانه برخی از ما به علت فشارهای اجتماعی و شرایط مختلف جامعه از شادی فاصله می گیریم .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شادی یکی از مهمترین گزینه های سلامتی انسان است. اما متاسفانه برخی از ما به علت فشارهای اجتماعی و شرایط مختلف جامعه از شادی فاصله می گیریم .

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، برخی رنگ ها در شادی ما تاثیری بسیار مثبت خواهند داشت.این موضوعی است که اخیرا از سوی بسیاری از روانشناسان مطرح می شود.

در وهله نخست جالب است بدانید هرچه اتاق خود را تاریک تر کنید، احتمال بروز حالات افسردگی بیشتر است. سعی کنید محیط اطرافتان را پر نور کنید، قرار نیست نور فقط مصنوعی باشد، صبح تا عصر پرده ها را کنار بزنید و اجازه دهید آفتاب با نور خود به شما انرژی دهد.

رنگ پتو و بالش و سرویس خواب خود را از رنگ های تیره و خنثی انتخاب نکنید. سعی کنید متناسب با سلیقه خود رنگ هایی شاد و پر انرژی را به سرویس خواب خود اضافه کنید. دیوارهای خانه را هر چند وقت یکبار با رنگ هایی شاد تزئین کنید، از قاب عکس های رنگی برای تغییر حال و هوای خانه خود استفاده کنید.

از گل و گلدان برای فضای داخلی خانه غافل نشوید. گیاهان می توانند فضای خانه شما را به طور کلی تغییر دهند، افزون بر گیاهان طبیعی اگر خانه تان نورگیر کافی ندارد می توانید از گلدن های مصنوعی کمک بگیرید.

آیا رنگ ها در شادی من تاثیر دارند؟

پرده های خانه را از نوعی انتخاب کنید که وقتی نور به آن می تابد رنگ هایی شاد را انعکاس دهند. پرده های تیره به مرور زمان احساس افسردگی را به شما تزریق می کند.وسایل آشپزخانه نیز با توجه به ساعات زیادی که جلوی چشم افراد قرار دارند در روحیه نان موثر است، سرویس های ظروف و حتی دستگیره ها و دمکنی ها را از رنگ های شاد انتخاب کنید.

برترین رنگ های شادی آور؛آبی، سبز، صورتی و زرد و نارنجی و بنفش هستند. البته قرمز نیز رنگی پر انرژی است، اما برخی را افسرده می کند.

 

 

 

نظرات بینندگان