arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۱ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۷

بوتفلیقه رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری الجزایر شد

منابع الجزایری اعلام کردند که رئیس جمهور کنونی این کشور مدارک نامزدی اش را برای انتخابات ریاست جمهوری که قرار است، آوریل آینده برگزار شود، ارائه داده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بوتفلیقه رسما نامزد انتخابات ریاست جمهوری الجزایر شدمنابع الجزایری اعلام کردند که رئیس جمهور کنونی این کشور مدارک نامزدی اش را برای انتخابات ریاست جمهوری که قرار است، آوریل آینده برگزار شود، ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، منابع الجزایری اعلام کردند که عبدالعزیز بوتفلیقه مدارک نامزدی اش برای انتخابات ریاست جمهوری الجزایر را به شکل رسمی ارائه داده است.

انتخابات ریاست جمهوری قرار است که در ماه آوریل آینده برگزار شود.

این در حالی است که ساعاتی ستاد انتخابات رئیس جمهوری الجزایر، اعلام کرده بود مدارک عبدالعزیز بوتفلیقه برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را امروز (یکشنبه) و کمی قبل از پایان مهلت قانونی ارائه خواهد کرد.

سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری الجزایر روز گذشته مدارک خود را برای نامزد شدن در انتخابات ریاست جمهوری ارائه کردند که این افراد شامل «بلعید عبد العزیز» از جبهه المستقبل، «عبد القادر بن قرینه» از جنبش البناء و «عدول محفوظ» از حزب «النصر الوطنی» بودند.

دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری الجزایر به نام‌های «علی زغدود» رئیس تشکل الجزایر و «عبدالحکیم حمادی» یک نامزد مستقل، روز پنج شنبه گذشته مدارک خود برای نامزد شدن را به شورای قانونی ارائه کردند.

روز گذشته «عبدالملک سلال» مدیر ستاد انتخاباتی بوتفلیقه از سمت خود برکنار شد و به جای وی «عبدالغنی زعلان» منصوب شد.

نظرات بینندگان