arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

نماینده رودسر: مردم شمال از موضوع انتقال آب دریای خزر نگران و عصبانی هستند

اسدالله عباسی نماینده رودسر در مجلس با انتقاد از طرح موضوع انتقال آب دریای خزر به سمنان توسط دولت گفت: مردم شمال از موضوع انتقال آب دریای خزر عصبانی هستند.این مردم اجازه نخواهند داد که این حرکت غیر کارشناسی انجام شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طرح موضوع انتقال آب دریای خزر به سمنان توسط دولت گفت: مردم شمال از موضوع انتقال آب دریای خزر عصبانی هستند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، اسدالله عباسی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، بیان‌ کرد: یکی از مشکلاتی که امروز در استان‌های شمالی کشور به ویژه‌ گیلان با آن مواجه هستیم بحث زباله و مدیریت پسماند است. شیوه‌های دفن زباله و سرازیر شدن شیرابه‌های ناشی از این دفن غیر کارشناسی موجب آلودگی رودخانه‌ها، دریای خزر و نهرها می‌شود که این خود یک تهدید برای آبزیان و گونه‌های کمیاب و نایاب دریاچه خزر محسوب می‌شود. تقاضا دارم که رییس جمهور در این خصوص توجه لازم را داشته باشد. درباره زباله گیلان، مازندران و گلستان طرحی به تصویب برسد که برای همیشه این مشکل زباله رفع شود.

نماینده مردم رودسر خطاب به رییس جمهور گفت: توجه کنید که مردم قهرمان و انقلابی شمال کشور از موضوع انتقال آب دریای خزر نگران و عصبانی هستند. این مردم اجازه نخواهند داد که این حرکت غیر کارشناسی انجام شود.

نظرات بینندگان