arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۰

دختر پادشاه عربستان: زنان در کشور از فرصت ها استفاده کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دختر پادشاه عربستان با فراخواندن زنان کشور به استفاده از فرصت ها و بهره برداری از شایستگی هایشان، ابراز خوش بینی کرد وضعیت زنان در این کشورکه به کشور مردان معروف است بهبود یابد.

به گزارش انتخاب، عادله دختر ملک عبدالله بن عبدالعزیز که در حاشیه همایش زنان تاجر و کارآفرین در ریاض سخن می گفت، افزود:‌ در ده سال اخیر تلاش هایی برای گسترش نقش زن در عربستان انجام شد و به نظر می رسد باید در این زمینه خوش بین بود و امیدواریم با اجرایی شدن این تلاش ها شاهد آن باشیم که زنان عربستانی بتوانند در مشاغل مهم کشوری وارد شوند .

وی مهم ترین چالش در مسیر پیشرفت زنان سعودی را کم تجربگی خواند و گفت: ‌از زنان کشور می خواهم برای رسیدن به حقوقشان بیدار باشند و به توسعه تجربه هایشان همت بگمارند

. به گزارش پایگاه خبری میدل ایست آنلاین، اظهارات دختر پادشاه عربستان در شرایطی مطرح می شود که زنان در کشورش همچنان از حق رانندگی و ورود به بسیاری از مشاغل محرومند اما اخیرا وزارت کار عربستان تلاش کرد با برداشتن گام هایی ورود زنان به برخی از فرصت های شغلی را فراهم آورد در نتیجه با صدور بیانیه ای در ماه ژوئیه، به مراکز فروش لباس زیر زنان شش ماه فرصت داد تا زنان را جایگزین کارکنان مرد این مراکز کنند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
0
1
اگه آزادی ندارن لااقل غم نان هم ندارند!!!
نظرات بینندگان