arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

آیت‌الله حکیم در دیدار با رئیس‌جمهور: باید با تقویت وحدت و انسجام در برابر نقشه‌های دشمنان ایستادگی کنیم

آیت الله «محمدسعید حکیم» نیز در این دیدار با آرزوی توفیق برای دکتر روحانی و همه مسوولان ایرانی در انجام وظایف خود، تاکید کردند: مسوولان ایران و عراق باید بواسطه دیدگاه‌های مشترک در زمینه‌های گوناگون، در راستای مصلحت دو ملت تصمیم گیری و برنامه ریزی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیت‌الله حکیم در دیدار با رئیس‌جمهور: باید با تقویت وحدت و انسجام در برابر نقشه‌های دشمنان ایستادگی کنیمحجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار با اشاره به روابط خوب و روبه توسعه ایران و عراق در زمینه های گوناگون و توافقات مثبت دو کشور در راستای گسترش بیش از پیش مناسبات فی مابین اظهار داشت: خوشبختانه امروز مسوولان ایرانی و عراقی اراده جدی برای توسعه همکاری‌ها و روابط تهران-بغداد دارند.

رئیس جمهور تلاش و همکاری برای حل و فصل مسائل و مشکلات پیش روی دو کشور و منطقه، گفت: خوشبختانه اکنون شرایط برای همکاری و تعامل بیش از پیش میان ایران و عراق و نقش آفرینی بیشتر دو کشور در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی از هر زمان دیگری فراهم‌تر است.

حضرت آیت الله العظمی «محمدسعید حکیم» نیز در این دیدار با آرزوی توفیق برای دکتر روحانی و همه مسوولان ایرانی در انجام وظایف خود، تاکید کردند: مسوولان ایران و عراق باید بواسطه دیدگاه‌های مشترک در زمینه‌های گوناگون، در راستای مصلحت دو ملت تصمیم گیری و برنامه ریزی کنند.

ایشان با اشاره به تحولات منطقه، جهان اسلام و تشیع و توطئه های دشمنان برای ایجاد فاصله میان دولتها و ملت‌های مسلمان منطقه، اظهار داشتند: باید با تقویت وحدت و انسجام در برابر نقشه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

آیت الله حکیم همچنین بر ضرورت توجه مسوولان به وضعیت زندگی مردم،فقرا و نیازمندان جامعه، تاکید کردند.

نظرات بینندگان