arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

دلیل محبوبیت سوپر مارکت‌های آنلاین چیست؟

اما شاید در این میان، انتخاب گزینه خرید آنلاین بتواند 99 درصد مشکل را حل کند، به گونه ای که دیگر نه نیازی به خودروی شخصی، نه نیازی به تردد در ساعات اوج ترافیک و نه نیازی به گشتن و پیدا کردن محصولات مورد نیاز در فروشگاه‌ها است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این روزها، تلفن همراه جزو لاینفک زندگی روزمره شده است؛ از خرید شارژ تلفن همراه تا پرداخت قبوض و خریدهای اینترنتی همه و همه با چند کلیک قابل انجام است. اما در میان همه این خریدهای اینترنتی لذتبخش، شاید خرید آنلاین از سوپر مارکت محله یکی از جذابیترین آن ها باشد.

وقتی که نه فرصت دارید و نه حوصله خرید دارید، می‌توانید با چند کلیک سفارش‌های مورد نیازتان را تحویل گیرید؛ به همین دلیل است که شاید سوپرمارکت های آنلاین در میان بازار رقابتی خرید و فروش‌های آنلاین، از جمله محبوب‌ترین آن ها هستند.

دلیل محبوبیت سوپر مارکت‌های آنلاین چیست؟

 

البته همان اندازه که خریدهای اینترنتی به کاهش زمان، کاهش ترافیک شهری، آلودگی هوا و اشتغالزایی کمک کرده است، تا حدی با مشکلاتی هم رو به رو بوده است. عدم اعتماد مشتریان به شرکت‌های نوپا و یا ظهور سودجویان مالی میان رقبای اینترنتی باعث شده تا اعتماد مشتریان به این اپلیکیشن ها نزول کند.

با این حال اما با نگاهی به نمادهای اعتماد و مجوزهای لازم این شرکت‌ها از سازمان‌های دولتی و همچنین میزان رضایت سایر مشتریان، می‌توان شرکت‌ها و اپلیکیشن‌های معتبر را از سایر تشخیص داد.

در همین بازار پر فراز و نشیب و حضور رقبای متعدد برای همه صنوف، سوپر مارکت ها نیز از این قاعده مستثنا نمانده اند و علاوه بر مزایا، مسایلی هم برای آن‌ها ایجاد شده است.

دلیل محبوبیت سوپر مارکت‌های آنلاین چیست؟

با این اوصاف، انتخاب بهترین گزینه برای خرید آنلاین یکی از مهمترین اقداماتی است که باید انجام داد. زیرا همانگونه که نصب یکی از چند اپلیکیشن خودوریی به نیاز مردم تبدیل شده است، قطعا نصب اپ‌های خرید آنلاین، آن هم سوپر مارکت آنلاین نیاز است. اکنون پیشنهاد ما به شما، تزول به عنوان سریع‌ترین سوپرمارکت آنلاین است.

از این رو چند ویژگی منحصر بفرد تزول نسبت به سایر رقبا عنوان می‌شود.
1. صرفه جویی در زمان
2. ارسال رایگان
3. دسترسی آسان
4. تحویل سفارش‌ها کمتر از 45 دقیقه

1.صرفه جویی در زمان: به طور طبیعی در شهرهای پر از ترافیک و وجود ساعات طرح ترافیک، خرید با خودروی شخصی یکی از دغدغه‌های اصلی خانوارها شده است. به گونه ای که اگر منزل آن‌ها داخل محدوده طرح ترافیک باشد و کارمند هم باشند، باید حتما یا شب ها یا روزهای تعطیل را برای خرید از هایپرمارکت ها انتخاب کنند. یعنی پیک ترافیک و تلف شدن حداقل چند ساعت زمان. تازه اگر خانوار خودروی شخصی نداشته باشد که دیگر باید هزینه‌ای هم بابت کرایه سواری از درب هایپرمارکت تا مقصد را پرداخت کند...

اما شاید در این میان، انتخاب گزینه خرید آنلاین بتواند 99 درصد مشکل را حل کند، به گونه ای که دیگر نه نیازی به خودروی شخصی، نه نیازی به تردد در ساعات اوج ترافیک و نه نیازی به گشتن و پیدا کردن محصولات مورد نیاز در فروشگاه‌ها است.

زیرا می‌توان به راحتی روی کاناپه نشست، تلفن همراه را در دست گرفت و با گشتن در صفحات مجازی فروشگاه انتخابی خود خرید مورد نظر را انجام داد. تازه دیگر خبری هم از صف‌های طولانی صندوق فروشگاه‌ هم نیست، چونک گزینه های پرداخت آنلاین و پرداخت در محل این مشکل را برطرف کرده است.

2. ارسال رایگان: قطعا صرفه جویی در هزینه ها، یکی از مهمترین اولویت‌های خانوار است که تزول توانسته است به این مهم توجه کند. از این رو مشتریان تزول باید بدانند که با خریدشان از تزول نگران هزینه پیک نباشند و سفارش ها علاوه بر ارسال سریع، رایگان به دستشان می‌رسد.

3. دسترسی آسان: درست است که این عبارت بارها و بارها در خریدهای اینترنتی به گوش رسیده است اما آیا واقعا این عبارت لمس شده است؟ شاید پاسخ برخی مثبت و پاسخ برخی منفی باشد. اما باید بگوییم که دسترسی آسان به اپلیکیشن تزول و یا خرید از این سایت، فقط با چند کلیک امکان پذیر است. زیرا با نصب اپلیکیش تزول علاوه بر نصب مستقیم از وبسایت، از طریق فروشگاه‌های آنلاین همچون بازار و گوگل پلی امکان پذیر است؛ بنابراین دیگر هیچ بهانه ای برای نصب نکردن آن وجود ندارد.

4. تحویل سفارش‌ها کمتر از 45 دقیقه: شاید ادعای ارسال سفارش ها کمتر از 45 دقیقه کم نباشد، اما تزولی‌ها توانسته اند با همکاری با بیش از 1500 سوپرمارکت محلی در اقصی نقاط تهران، مشکل ارسال سفارش ها از مکان های دور را بر طرف کنند. به گونه ای که مشتریان با ثبت سفارش های خود از طریق تزول، می‌توانند سفارش ها را کمتر از 45 دقیقه و از نزدیک ترین سوپر مارکت محله خود تحویل گیرند.

دلیل محبوبیت سوپر مارکت‌های آنلاین چیست؟

 

سایر مزایای سوپرمارکت آنلاین تزول

از دیگر مزایای تزول، می‌توان به پوشش دهی اکثر مناطق تهران اشاره کرد. هر چقدر یک سوپر مارکت آنلاین مناطق بیشتری را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد آنگاه باعث افزایش درآمد سوپر مارکت‌های محلی شده و مردم بیشتری استقبال می کنند.

تنوع محصولات

در حال حاضر سوپر مارکت آنلاین تزول دارای بیش از 10 هزار محصول متنوع همچون مواد شوینده، مواد خوراکی، انواع نوشیدنی ها و کنسرو، مواد مصرفی خانگی مانند اسکاچ، ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف، دستکش ظرفشویی، میوه وسبزیجات، لبنیات و ... است.

تضمین کالا

برای خدمات رسانی بهتر و با کیفیت تر تمامی کالاهای تهیه شده از سوپر مارکت های آنلاین دارای تاریخ انقضا و بسته بندی بهداشتی هستند. اگر هر گونه مشکلی در بسته بندی کالا یا تاریخ انقضای آن ها وجود داشت آنگاه می توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و کالای خود را مرجوع کنید.

اکنون با نصب اپلیکیشن تزول، سریع ترین سوپرمارکت آنلاین روی گوشی خود همیشه یک سوپر مارکت همراه دارید و هر زمان در هر نقطه ای از تهران باشید می توانید مواد لازم خود را دریافت کنید.

توزیعه رسانه ای : رپورتاژ ادز

 

نظرات بینندگان