arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

سردار نقدی: نسل جوان به‌ صف ایستاده‌اند؛ آنها با التماس و خواهش تمایل دارند به جبهه‌های مقاومت اعزام شوند

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تمام مؤلفه‌های قدرت گام برداشته است، گفت: مدافعان حرم محصول تعالیم و تربیت مکتب شهدای دفاع مقدس‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تمام مؤلفه‌های قدرت گام برداشته است، گفت: مدافعان حرم محصول تعالیم و تربیت مکتب شهدای دفاع مقدس‌اند.

به گزارش «انتخاب»، سردار محمدرضا نقدی ضمن ارزیابی از مناطق و با اشاره به حضور جوانان و تأثیر حضور آنان در تقویت بنیه اعتقادی آنان نسبت به آینده نظام اظهار داشت: حضور جوانان در راهیان نور، حضور اصلی است و قالب زائران راهیان نور، مجموعه جوانان هستند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با خبرگزاری حوزه گفت‌وگو می کرد، با بیان اینکه کاروان‌های راهیان نور که به دسته‌های دانشجویی و دانش‌آموزی تقسیم‌شده است متشکل از همین جوانان انقلابی نظام است، تصریح کرد: طبیعتاً جوانان برای سازندگی خود و کسب معارف نیازمند حضور در فضاهای معنوی هستند و بهترین کلاس درس برای نسل جوان برای آموزش دیدن دفاع مقدس از نزدیک و برای یادگرفتن تجربه‌های مکتب شهدا، کلاس راهیان نور است.

وی افزود: افرادی که با انگیزه از راه‌های دور خود را به منطقه می‌رسانند، گوش و جان‌ها و دل‌هایشان را برای کسب این معارف آماده می‌کنند و اثری که از خاطرات شهدا می‌گیرد یک موضوع جدیدی است که وقتی به شهر خودشان برمی‌گردند این معارف را می‌توان به دیگران منتقل و منعکس کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه نسل جوان و جدید به‌صف ایستاده‌اند و با التماس و خواهش تمایل دارند به جبهه‌های مقاومت اعزام شوند، خاطرنشان کرد: این جوانان محصول همین تعالیمی است که این جوان در مکتب شهدا آموخته است و بهترین جایی که نزدیک است و بوی شهدای را می‌دهد همین راهیان نور است که خوشبختانه استقبال‌کننده از این کاروان‌ها بیشتر قشر جوان هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارهایی که به محاصره تبلیغاتی دشمن مربوط می‌شود به شبهاتی که پیرامون دفاع مقدس است، گفت: در حوزه دفاع مقدس وقتی جوان از نزدیک می‌بینید و با کارشناسان منطقه گفت‌وگو می‌کند به‌واقع شبهاتی که وجود دارد اینجا خنثی می‌شود و از بین می‌رود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به کارکردهای بین‌المللی راهیان نور تصریح کرد: وقتی افراد از راه دور می‌آیند یک فرصتی است اینکه تمام جنبه‌های ارزشی و پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب در معرض دید جوانان قرار گیرد.

وی با اشاره به شعار سال راهیان نور مبنی بر «ما پیروزیم» افزود: مسلم است اینکه ما در میدان پیروزیم زیرا انقلاب اسلامی در تمام مؤلفه‌های قدرت گام برداشته است و دشمنان این انقلاب نیز عقب‌نشینی‌های آشکاری از موقعیت‌های خود به‌واسطه پیشرفت‌های چشمگیر انقلاب داشته‌اند.

نظرات بینندگان