arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷

1.5میلیارد دلار ازکالای آرایشی بهداشتی بازار ، قاچاق است

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه آمار قاچاق کالا را نمی توان به صورت دقیق اعلام کرد، گفت: چیزی حدود 1.5 میلیارد دلار از کالاهای بهداشتی و آرایشی در بازار کشور، تقلبی و قاچاق برآورد می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

1.5میلیارد دلار ازکالای آرایشی بهداشتی بازار ، قاچاق استمهدی پیرصالحی روز جمعه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه ایران گاز متیکا در آبادان در جمع خبرنگاران توجه به بارکد و کد رهگیری محصولات را ضروری خواند و گفت: شرکت ها و مصرف کنندگان باید به بارکد و کدرهگیری محصول توجه کرده و استعلام لازم را از طریق آن بارکد انجام دهند وحتما از سلامت محصول اطمینان حاصل کنند. 
وی درخصوص کمبود دارو در کشور گفت: خوشبختانه هیچ گونه کمبود دارو و تجهیزات پزشکی در کشور نداریم و در نوروز 98برای تمام مراکز درمانی و خدماتی و داروخانه ها، داروهای مورد نیاز تهیه شده و به مردم خدمات رسانی خواهند کرد. 
پیرصالحی افزود: در نوروز 98 علاوه بر خدمات رسانی داروخانه های شبانه روزی پیش بینی کردیم داروخانه های روزانه نیز بتوانند به داروخانه های شبانه روزی کمک کنند و داروهای مورد نیاز به مردم ارائه شود. 
نمایشگاه بین المللی فرآورده های آرایشی - بهداشتی منطقه آزاد اروند جمعه با حضور رئیس سازمان غذا و دارو در هتل کاروانسرای آبادان گشایش یافت. 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان