arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰

دروغ نگفتیم، به همین شب های عزیز از شما نمی گذرم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عزیز محمدی گفت :ما نه سند سازی کردیم و نه دروغ گفتیم. تراز های مالی باشگاه ها را فرستادیم اما تراکتورسازی مدارکش را ناقص فرستاد.

به گزارش انتخاب به نقل زا خبر ، عزیز محمدی  به اتهام سناریو بودن بحث دو نیم سهمیه ایران پاسخ داد و گفت:« به همین شب های عزیز از شما نمی گذرم. در تمام زندگی ام روی یک مسئله حساس بودم ، اینکه دروغ نگویم. در این دو سال هم دیدید که سعی کردم به کسی دروغ نگویم. مدام درباره مسائل مربوط به سهمیه ها هشدار دادم و همه حرف هایی هم که گفتم ، عین واقعیت بود. ما دو نیم سهمیه داشتیم و فقط یک بدشانسی باعث شد تا تیم های مان به هم بخورند.»

او در پاسخ به این سئوال که با قدرت گفته بود امکان ندارد این دو تیم با هم روبرو شوند ، گفت:« از قبل ما فکر می کردیم استقلال در سید ۴ قرار می گیرد و تیم های دیگر در سید ۳ اما ۳ روز مانده به بازی ها اعلام کردند قرعه کشی آزاد انجام می شود. تازه مراسم قرعه کشی هم که به صورت زنده از سایت کنفدراسیون پخش می شد و خود من هم دیدم. اول اسم استقلال را بیرون آوردند. بعد هم در عین بدشانسی ، اسم ذوب آهن. ما خودمان هم ناراحت هستیم اما واقعا به ما از ابتدا هم دو نیم سهمیه داده بودند . ناراحت می شوم وقتی تهمت دروغ گویی به من نسبت داده می شود درحالی که اصلا حتی برای لحظه ای غیر از واقعیت را نگفتم. »

عزیز محمدی همچنان با هیجان ادامه می دهد:« ما نه سند سازی کردیم و نه دروغ گفتیم. تراز های مالی باشگاه ها را فرستادیم اما تراکتورسازی مدارکش را ناقص فرستاد. یا مثلا یک سری اشتباه عجیب در مدارک مس سرچشمه بود که امتیازات زیادی از ما کم کرد. با این وجود ما به همراه ساکت و فتح الله زاده سر سهمیه ها دفاع کردیم ولی چون کسی را در هیات اجرایی کنفدراسیون نداشتیم ، سهم مان کم شد.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
0
15
راستی جناب کفاشیان، چه شد که ما در هیات اجرایی کنفدراسیون نماینده نداشتیم؟ ممکن است با همان بیان شیوا و نغز خودتان ماجرا را تعریف بفرمایید؟
حسین ازقم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۶
1
15
تیم ها که گوش بفرمانتان هستند درمجامع بین المللی هم دنبال پارتی هستید بروید ازریشه درست کنید پس این فوتبال بابت فقط پول دادن چندصدمیلیونی به بازیکنان ازجیب امثال من کارمند حرفه ای است سردار عزیز به همین شب های عزیز مسئولید اگرتوان ایجاد تغییرندارید بروید جایتان رابه نفربعدی بدهید.
m
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۷
0
2
من حقوقم 400 تومان است . به وا... از اين مسئولين نمي گذرم واسه پرداخت هاي چند صد ميليوني از جيب بيت المال. اگه قيامتي هست كه هست بايد همه اين ... جواب پس بدند. انشاا... (انتخاب جان لطفا منتشر كن)
نظرات بینندگان