arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰

وداع زودهنگام شياطين سرخ از لیگ اروپا

مردان سر الکس فرگوسن براي اولين بار پس از سال 2005 در مرحله گروهي ليگ قهرمانان حذف شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مردان سر الکس فرگوسن براي اولين بار پس از سال 2005 در مرحله گروهي ليگ قهرمانان حذف شدند.
 
   
دو گل مارکو اشترلر و الکساندر فری، بازل را به دور بعد لیگ قهرمانان برد و منچستریونایتد هم از این رقابت‌ها حذف شد و باید به لیگ اروپا برود.

این اولین بار پس از سال 2005 بود که منچستریونایتد در مرحله گروهی حذف شد. بازل هم برای اولین بار پس از سال 2003 از مرحله گروهی صعود کرد.

همچنین نمانیا ویدیچ، کاپیتان منچستر هم از ناحیه زانو مصدوم شد و شاید مدت زیادی دور از میادین باشد.

هیکو فوگل، مربی بازل ترکیبی تهاجمی چیده بود چرا که تیمش نیاز به برد داشت تا به دور بعد برسد. اما سر الکس فرگوسن که می‌دانست تنها یک تساوی نیاز دارد محافظه‌کارانه عمل کرد.

ابتدا مارکو اشترلر در دقیقه 9 گل‌زنی کرد. ژردان شاکیری، بال جوان بازل چند بار روی دروازه یونایتد خطرساز شده بود و این بار سانتر او را داوید دخئا به شکلی نامطمئن برگرداند و اشترلر توپ را از بین پاهای پاتریس اورا وارد دروازه کرد.

این چهارمین گل اشترلر در چهار بازی گذشته بود.

یونایتد به سختی به دنبال گل تساوی بود که گل دوم را خورد. سانتر شاکیری با سهل‌انگاری کریس اسمالینگ همراه شد و توپ به الکساندر فری رسید تا در دقیقه 85 گل دوم را بزند.

در دقیقه 89، پس از آن که ضربه فدریکو ماکدا به تیر دروازه برخورد کرد، فیل جونز با ضربه سر دروازه حریف را گشود اما این گل کافی نبود و حملات بی‌امان یونایتد در لحظات تلف‌شده به نتیجه نرسید. به این ترتیب بنفیکا و بازل از این گروه صعود کردند و منچستریونایتد به لیگ اروپا رفت.
نظرات بینندگان