arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰

حذف نیمی از میراث احمدی نژاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهر نوشت: سید جعفر تشکری هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این روز گفت: بیش از 50 درصد دوربرگردان های غیرکارشناسی نسبت به سال 84 حذف شده است. همزمان با حذف این دور برگردان ها تقاطع غیرهمسطح در همان نقطه یا در فاصله ای منطقی ایجاد شده است.


دراین روز مسجدجامعی عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران بار دیگر با انتقاد از طرح بهارستان گفت: با اشاره به قطع بسیاری ازدرختان با اجرای طرح بهارستان گفت: با وجود انتقادات شورای شهر تهران طرح بهارستان به قوت خود باقی است در حالیکه ما باید فضاهای ارزشی شهر را حفظ کنیم.

در این روز معصومه ابتکار رئیس کمیته محیط زیست شورای شهرتهران در واکنش به اظهارات استاندار تهران که گفته بود:"شهرداری تهران باید برای پسماند و دفن زباله تدبیری ویژه بیاندیشد زیرا دیگر در کهریزک امکان بازیافت وجود ندارد و این سایت باید از شهر تهران فاصله بگیرد" گفت: استاندار احتمالا اصلا در جریان سیاست و برنامه‌های شورای شهر و شهرداری تهران در سامان بخشیدن به وضعیت سایت دفن بهداشتی کهریزک نیست.

او ادامه داد: برنامه ریزی شورای شهر و شهرداری تهران به نحوی پیش رفته است که بخش عمده زباله تهران تفکیک و زباله خشک هم تفکیک و بازیافت ‌می‌شود، همچنین زباله‌های‌تر و آلی هم عمدتا تبدیل به کمپوست و کود ‌و بخش کمی از پسماندهای باقی مانده دفن ‌می‌شود.

نظرات بینندگان