arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۲ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸

شارژ بی سیم اپل تا هفته آینده رونمایی می شود؟ / «ایرپاور» در یک قدمی حضور در بازار

پیش بینی ها حکایت از آن دارند که ایرپاور اپل به زودی وارد بازار می شود و این موضوع از سوی برخی شرکای اپل نیز تایید شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیش بینی ها حکایت از آن دارند که ایرپاور اپل به زودی وارد بازار می شود و این موضوع از سوی برخی شرکای اپل نیز تایید شده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ایرپاور اپل در سال 2017 معرفی شد اما نتوانست آنطور که انتظار می رفت به سرعت وارد بازار شود و این موضوع تا پایان سال 2018 نیز در حد معرفی باقی ماند.

این هفته اپل با معرفی آیپد مینی جدید نشان داد که قرار است مخاطبان را غافلکیر کند و این غافلگیری ها ادامه خواهد داشت. اپل در سپتامبر 2017 ایرپاور را به عنوان محصولی معرفی کرد که قابلیت هایی ویژه دارد. این محصول شامل یک پد است  که  هم زمان  قادر به شارژ کردن آیفون، ساعت اپل و ایرپاد است. اپل پیش از این اعلام کرده بود که این محصول را تا سال 2018 رونمایی خواهد کرد اما این وعده عملی نشد و بعضی از گزارش ها حاکی از آن بود که به علت مشکلات بیش از حد، این موضوع به تأخیر افتاده است.

اکنون به نظر می رسد اپل هر گونه مسائل مربوط به ایرپاور را حل کرده است چرا که شرکای اپل  اکنون آماده شروع به ساخت پد های شارژ هستند.برخی از فعالان بازار فناوری معتقدند نخستین سرنخ حضور ایرپاورها اعلام وجود ایرپادهایی بود که از مصرف برق بی نیاز هستند.

سرنخ دوم نیز این بود که شرک اپل اعلام کرده است که یک ارتقاء سخت افزاری را برای رویداد رونمایی هفته آینده خود آماده کرده است. با توجه به  این که اپل تاکید شدید بر افزایش منابع درامد خود دارد، باید دید این افزایش درامد از مسیر مذکور خواهد بود یا خیر.

 

نظرات بینندگان