arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۴ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۸

رییس امداد و نجات: نگران سدبندهای گلستان هستیم

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به بهتر شدن وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان استان گلستان طی دیروز و امروز گفت: در حال حاضر، عمده نگرانی ما سدبند‌های این استان است. اگر تا ظهر فردا (یکشنبه) چهارم فروردین، توقف بارش تداوم داشته باشد، وضعیت ۱۰۰ درصد به ثبات می‌رسد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به بهتر شدن وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان استان گلستان طی دیروز و امروز گفت: در حال حاضر، عمده نگرانی ما سدبندهای این استان است.

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان سیل اخیر در استان گلستان اظهار کرد: از روز گذشته که بارش باران متوقف شده، وضعیت و کیفیت امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل بسیار بهتر شده و امروز( شنبه) سوم فروردین با تداوم توقف بارش‌ها، وضعیت خیلی بهتر شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به فعالیت 6 فروند بالگرد هلال احمر در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از روز گذشته افزود: از ساعت هفت صبح امروز نیز با روشن شدن هوا، فعالیت بالگردها مجدداً آغاز شده و امدادرسانی در منطقه سیل زده آق‌قلا را به طور کامل پوشش می‌دهد.

سلیمی اضافه کرد: اگر تا ظهر فردا (یکشنبه) چهارم فروردین، توقف بارش تداوم داشته باشد، وضعیت 100 درصد به ثبات می‌رسد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به پُر شدن سدبندها بر اثر بارش زیاد باران گفت: در حال حاضر نگرانی ما از سدبندهاست زیرا بر اثر بارش‌های روزهای اخیر به طور کامل پُر شدند و ان‌شاء‌الله که اتفاقی نیفتد.

نظرات بینندگان