arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰

ژاپن تحریم های یک جانبه خود علیه ایران را تمدید می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: ژاپن تحت جو و فشارهای بین‌المللی در اقدامی امروز جمعه اعلام کرد که تصمیم دارد تحریم‌های خود را علیه برنامه هسته‌ای ایران تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پس از آنکه برخی کشورها اعلام کردند که در صدد هستند اقدامات بین‌المللی علیه برنامه هسته‌ای ایران را افزایش دهند، دولت ژاپن امروز جمعه اعلام کرد که تصمیم دارد تحریم‌های خود علیه ایران را تمدید کند.
 
"یوکیو ادانو" وزیر اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن اعلام کرد که کابینه این کشور اعلام کرد که در اقدام جدید خود در صدد است تا افراد و سازمان‌های بیشتری از ایران در لیست تحریم‌های ژاپن قرار دهد.
 
بر اساس این گزارش، دولت ژاپن با افزودن ۱۱۶ سازمان، فرد و سه بانک ایرانی به لیست تحریم‌های خود، شمار سازمان تحریم‌ شده ایران را به ۲۷۶ سازمان، افراد تحریم‌ شده را به ۶۶ نفر و بانکهای تحریم‌ شده ایران را به ۲۰ بانک افزایش می‌دهد.
 
ایران بارها و بارها با همکاری خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و جامعه بین‌الملل در زمینه برنامه هسته‌ای خود، ثابت کرده که برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز دارد اما آمریکا و برخی از همپیمانان این کشور در تلاش هستند تا برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را تسلیحاتی جلوه دهند.

ژاپن در حالی تحت فشارهای غرب چنین اقدامی را انجام داده است که مدعی شده این اقدامات ضد ایرانی لطمه‌ای به واردات نفت از ایران به ژاپن وارد نخواهد کرد.
 
ژاپن سال گذشته همچون کشورهای آمریکا و برخی کشورهای اروپایی اقدامات یکجانبه‌ای را علیه ایران اتخاذ کرد و تأکید کرد که هرگونه سرمایه‌گذاری جدید نفت و گاز در ایران را به حالت تعلیق درمی‌آورد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
0
چشم بادمی ها هم تحریم یاد گرفتن
نظرات بینندگان