arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۸

هشدار وقوع سیلاب در پایاب سدهای کردستان

با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و اعلام کمی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، مبنی بر وقوع بارندگی‌های قابل توجه در روزهای پیش رو؛ وقوع سیلاب در رودخانه‌های استان خاصه پایاب سدهای قشلاق سنندج، گاران مریوان، چراغ ویس سقز، سورال دهگلان و زیویه کامیاران بسیار محتمل می‌باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و اعلام کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای، مبنی بر وقوع بارندگی به مردم استان اعلام هشدار می‌شود.

به گزارش ایسنا، با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی و اعلام کمی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، مبنی بر وقوع بارندگی‌های قابل توجه در روزهای پیش رو؛ وقوع سیلاب در رودخانه‌های استان خاصه پایاب سدهای قشلاق سنندج، گاران مریوان، چراغ ویس سقز، سورال دهگلان و زیویه کامیاران بسیار محتمل می‌باشد.

به عموم مردم استان اعلام هشدار می‌شود تا از حضور در اراضی منتج به بستر رودخانه‌ها و مخازن سدهای مذکور امتناع و باغداران و کشاورزان در رعایت موارد ایمنی جدیت ورزیده؛ از تردد، توقف و اسکان در مسیر رودخانه‌های بالادست و پایین دست سدهای مذکور در چند روز آینده به طور جدی پرهیز کرده تا از بروز حوادث غیرمترقبه در اثر سیلاب‌های احتمالی و خطرات دیگر جلوگیری به عمل آید.

نظرات بینندگان