arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۸

اپل از هواوی و سامسونگ کپی برداری خواهد کرد؟ / احتمال استفاده از قابلیت «Wireless PowerShare» در آیفون بعدی

برخی از پیش بینی ها حکایت از آن دارند که اپل قصد دارد  آیفون بعدی خود را با ویژگی جدید رونمایی کند که امکان شارژ ساعت هوشمند اپل، ایرپاد جدید و حتی سایر ایفون ها را تنها با آیفون جدید فراهم کند. این ویژگی را می توان همان ویژگی موجود در گوشی های هوشمند هواوی و فناوری  Wireless PowerShare  سامسونگ دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخی از پیش بینی ها حکایت از آن دارند که اپل قصد دارد  آیفون بعدی خود را با ویژگی جدید رونمایی کند که امکان شارژ ساعت هوشمند اپل، ایرپاد جدید و حتی سایر آیفون ها را تنها با آیفون جدید فراهم کند. این ویژگی را می توان همان ویژگی موجود در گوشی های هوشمند هواوی و فناوری  Wireless PowerShare  سامسونگ دانست.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به گفته پیش بین و تحلیلگر چینی و سرشناس آیفون مینگو چی کوپ، ویژگی شارژ معکوس در آیفون های جدید به شکل جدی تعریف شده است.

گزارش جدیدی از وبلاگ اپل ژاپن" Mac Otakara" از پیش بینی های کو  پشتیبانی می کند که ظاهرا اطلاعاتی را از یک تامین کننده چینی دریافت کرده است و حکایت از آن دارد که تکنولوژی شارژ وایرلس معکوس برای گوشی های هوشمند گلکسی S10 سامسونگ ارائه می شود.

اپل از هواوی و سامسونگ کپی برداری خواهد کرد؟ / احتمال استفاده از قابلیت «Wireless PowerShare» در آیفون بعدی

بر اساس این پیش بینی، آیفون هایی که اپل در اواخر سال جاری رونمایی خواهد کرد احتمالا با شارژ بیسیم معکوس عرضه می شود.شارژ بی سیم معکوس یک ویژگی است که به شما اجازه می دهد دستگاه های مبتنی بر شارژ بی سیم، از جمله دیگر گوشی های هوشمند را با بخش پشتی گوشی هوشمند خود شارژ کنید. این ویژگی  اولین بار در گوشی هوشمند هواوی  Mate 20 Pro و اخیرا در گوشی های جدید گلکسیS10 سامسونگ دیده شده است.

براساس یکی از معتبر ترین تحلیلگران اپل، آخرین پیش بینی ها برای محصولات اپل در سال 2019 در اینجا قرار دارد. شارژ بیسیم معکوس می تواند عمر باتری را در دستگاه هایی که از شارژ بی سیم  پشتیبانی می کنند، بالا ببرد.

 

نظرات بینندگان