arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۳ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
نماینده مردم شرق گلستان در مجلس تأکید کرد

لزوم برخورد با خاطیان سیل گلستان/ سد نرماب و چایلی باید در اسرع وقت تکمیل شود

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که در حادثه سیل گلستان اهمال‌کاری و کوتاهی کردند حتماً باید خطاهای آنها بررسی و با آنها برخورد شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، شهرام کوسه‌غراوی امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه سال جدید را در استان گلستان با سیل آغاز کردیم و امید داریم در این شرایط سخت مردم در سلامت کامل باشند.

وی با بیان اینکه متأسفانه وضعیت در مناطق سیل‌زده گلستان بسیار بحرانی است، یادآور شد: در آق‌قلا و گمیشان سیل از مسیر شرق گلستان به این سمت حرکت کرده و شرایط مطلوبی حاکم نیست.

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روند ارسال کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در استان به‌ویژه در شهرستان‌های آق‌قلا، بندرترکمن و گمیشان مناسب است اما امیدوارم مسؤولان بتوانند این مسأله را مدیریت کنند و کمک‌ها باید مدیریت شده در بین مردم توزیع شود.

کوسه‌غراوی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید بین مردم حضور داشته باشند، اذعان کرد: به طور قطع حضور مسؤولان بین مردم می‌تواند به آرامش بیشتر سیل‌زدگان کمک کنند.

وی با قدردانی از رسانه‌های استان در اطلاع‌رسانی رویدادهای مربوط به سیل اذعان کرد: لایروبی سدها در سطح گلستان در شرایط فعلی بیش از پیش دارای اهمیت است و علاج بخشی سد بوستان و گلستان است.

*اگر سد نرماب و چایلی تکمیل می‌شد حادثه تلخ سیل رخ نمی‌داد

نماینده مردم شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی بر تکمیل سد چایلی مراوه‌تپه و نرماب مینودشت در سریع‌ترین زمان تأکید کرد و افزود: اگر این سدها آماده بود شاید این اتفاق تلخ برای استان نمی‌افتد و این مسائل باید بیش از پیش می‌شد.

کوسه‌غراوی یادآور شد: کسانی که در حادثه سیل گلستان اهمال‌کاری و کوتاهی کردند حتماً باید خطاهای آنها بررسی و به مردم گزارش داده شود و باید با خاطیان برخورد شود.

وی در پایان ابراز کرد: از مردم انتظار دارم در این شرایط آرامش خود را حفظ کنند و امیدوارم در دو روز آینده مشکل سیل‌زدگان گلستانی حل شود و مردم به زندگی عادی برگردند.

انتهای پیام/83018

نظرات بینندگان