arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸

۱۳ استان درگیر برف و کولاک

رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع حوادث جوی در کشور گفت: ۱۳ استان هرمزگان، مازندران، لرستان، گلستان، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، خوزستان، خراسان شمالی و جنوبی، ایلام و آذربایجان شرقی درگیر سیل، برف و کولاک شده است.بیش از ۱۵۰۰ نفر در ۳۴ شهر، روستا منطقه عشایر نشین و محور کوهستانی امدادرسانی شده‌اند و تعداد زیادی مسافر نیز اسکان اضطراری یافته و به مناطق امن انتقال یافتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع برف و کولاک در ۱۳ استان کشور گفت: بیش از ۱۵۰۰ مسافر در راه مانده طی شبانه‌روز گذشته امدادرسانی شدند.

به گزارش مهر، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با وقوع حوادث جوی در کشور اظهار کرد: ۱۳ استان هرمزگان، مازندران، لرستان، گلستان، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، خوزستان، خراسان شمالی و جنوبی، ایلام و آذربایجان شرقی درگیر سیل، برف و کولاک شده است.

وی افزود: بیش از ۱۵۰۰ نفر در ۳۴ شهر، روستا منطقه عشایر نشین و محور کوهستانی امدادرسانی شده‌اند و تعداد زیادی مسافر نیز اسکان اضطراری یافته و به مناطق امن انتقال یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: تعداد زیادی پتو، چادر، موکت و نایلون نیز میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است، امدادرسانی در مناطق آسیب‌دیده همچنان ادامه دارد.

نظرات بینندگان