arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۸

امکانات جدید جیمیل برای کاربران نسخه وب فعال شد / جستجوی پویاتر در ایمیل ها / دسترسی به استوری های خبری

گوگل امکانی جدید برای کاربران جیمیل در نظر گرفته است که به آنان کمک می کند اقدام به جستجوی پویا در ایمیل ها کند. این قابلیت به زودی در دسترس کاربران خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوگل امکانی جدید برای کاربران جیمیل در نظر گرفته است که به آنان کمک می کند اقدام به جستجوی پویا در ایمیل ها کند. این قابلیت به زودی در دسترس کاربران خواهد بود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوگل قصد دارد به کاربران اجازه دهد افراد موارد بیشتری را در جیمیل بدون خروج از صندوقهای پستی خود بررسی کنند.

این غول جستجو اعلام کرد که ویژگی جدیدی را به کار می برد که به افراد اجازه می دهد انواع مختلفی از وظایف را در ایمیل های خود انجام دهند، مانند پاسخ دادن به یک رویداد، جستجو در اتاق های هتل یا مرور پینترست. برای انجام این کار، گوگل سال گذشته یک وسیله به نام  AMP  را برای ایمیل ها معرفی کرد که اجازه می دهد توسعه دهندگان نرم افزار و ویجت ها را برای جیمیل ایجاد کنند. قبلا در نسخه پیش نمایش بود اما از سه شنبه به طور گسترده ای در دسترس خواهد بود.

گوگل AMP و یا صفحه های دسترسی سریع موبایل را در سال 2015 به عنوان یک راه برای ایجاد صفحات وب سریع افتتاح کرد. این روش به عنوان یک روش رقابتی با سیستم گزارشی فیس بوک در نظر گرفته می شود که اجازه می دهد استوری های خبری سریع تر از همیشه در فیس بوک بارگیری شود.

سال گذشته، گوگل AMP Stories را معرفی کرد، که فرمتی شبیه به استوری های اسنپ چت و اینستاگرام را نشان می دهد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد محتوای ویدیویی و متن ایجاد کنند.در حال حاضر این ویژگی فقط در نسخه وب جیمیل موجود است.

نظرات بینندگان