arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۱ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۸

سیستم نرم افزاری واقعیت افزوده ادوبی طراحی شد / افزایش قدرت آنلاین خرده فروشان

ادوبی در حال طراحی و اجرای یک سیستم نرم افزاری واقعیت افزوده است که آینده خرید بر اساس سیستم های واقعیت افزوده را تغییر می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ادوبی در حال طراحی و اجرای یک سیستم نرم افزاری واقعیت افزوده است که آینده خرید بر اساس سیستم های واقعیت افزوده را تغییر می دهد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت نرم افزاری مسیری جدید را برای خرید از خرده فروشان حرفه ای فراهم می کند. با کمک این تکنولوژی ممکن است قادر به ساخت یک اسکن 3D از بدن خود با استفاده از تلفن همراه و واقعیت افزوده باشید و البته به شکل مجازی لباس های جدید را امتحان  کنید و در اطراف اتاق نشیمن خود با پوشیدن آنها بچرخید.

این ایده از جایی شروع شد که ادوبی به فکر افتاد خریدهای اینترنتی را قدرتمندتر کند. با این روش جدید، خریداران اینترنتی به صورت واقعی، نگاه و حرکات لباس، و... را شبیه سازی می کند.

سیستم نرم افزاری واقعیت افزوده ادوبی طراحی شد / افزایش قدرت آنلاین خرده فروشان

 در کنار این ها پیش بینی می شود این سیستم کارهای بیشتری نیز انجام دهد، مانند بهبود نور و سایه اندازی مدل ها و تغییرات لباس.  ادوبی امیدوار است این پروژه لباس های آنلاین را کمی نزدیک تر به واقعیت در فروشگاه ها ایجاد کند و به مشتریان اطلاعات بیشتری را در مورد قطعات مورد علاقه آنان ارائه دهد.

راجر وودز، مدیر محصول و استراتژی موبایل ادوبی در این خصوص، گفت: برای خرده فروشان، این تلاش می تواند بازده های آنلاین را توسعه دهد و به خریداران کمک کند تا تصمیمات بهتری را اتخاذ کنند و  فروش خرده فروشان را افزایش دهد.

ادوبی تنها شرکتی نیست که واقعیت افزوده را خریداری می کند. طی ماه گذشته، Warby Parker نسخه آزمایشی مجازی خود را برای توسعه نرم افزار واقعیت مجازی معرفی کرد که از توانایی های واقعیت افزوده آیفون و دوربین خودکار برای قرار دادن یک عینک دیجیتال روی صورت شما استفاده می کند.

از سوی دیگر ویفر و آمازون در حال استفاده از واقعیت مجازی در برنامه های خود هستند تا به مردم کمک کنند قبل از خرید، ظاهر و اندازه مبلمان خود را در خانه ها آزمایش کنند.

ادوبی گفت که هنوز هم سیستم خود را با بعضی از خرده فروشان آزمایش می کند (اگرچه هنوز مشخص نکرده کدام خرده فروشان).

نظرات بینندگان