arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰

سرمربي آرسنال: برد مقابل اورتون براي ماندن آرسنال در کورس قهرماني ضروري است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آرسن ونگر سرمربی فرانسوی تیم فوتبال آرسنال انگلیس برد مقابل تیم اورتون در هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس را برای ماندن تیمش در کورس قهرمانی این رقابتها ضروری دانست.

به گزارش انتخاب، ونگر در کنفرانسی خبری گفت:تیم ما در حال حاضر در موقعیتی قرار دارد که هفته گذشته برابر ویگان به برتری رسیده و ما قصد داریم از این پس تمامی امتیازات بازی های پیش رو را جمع آوری کنیم و این موضوع برای ماندن تیم در کورس قهرمانی در فصل جاری ضروری است و در تمامی دیدارهای پیش رو مجبور به برد هستیم.

وی درباره مصدومیت آندره سانتوز مدافع تیمش افزود:آسیب دیدگی سانتوز خبر بدی برای ما بود و ما او را برای مدتی در خدمت تیم نخواهیم داشت و آسیب دیدگی قوزک پای وی شدیدتر از آن چیزی بود که ما تصور می کردیم و اینکه چه مدت او در خدمت تیم نباشد من نمی توانم اظهار نظری کنم اما مطمئنم او بیش از سه هفته از میادین به دور خواهد بود.

 ونگر درباره حذف تیم فوتبال منچستر یونایتد از رقابتهای لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا گفت:اگر به خاطر بیاورید تیم منچستر یونایتد در طول چهار سال در سه مسابقه فینال این رقابتها حضور داشت و به نظر من حذف این تیم از این رقابتها تصادفی بود و این اتفاق برای هر باشگاه معتبری هم می تواند رخ دهد و این ربطی به کیفیت فوتبال این تیم ندارد. گفتنی است تیم های فوتبال آرسنال و اورتون در چارچوب دیدارهای هفته پانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس امروز شنبه به دیدار هم می روند.

در سایر دیدارهای امروز تیم فوتبال بولتون واندررز به مصاف استون ویلا می رود،لیورپول تیم کوئینز پارک رنجرز را پیش رو دارد،منچستر یونایتد در برابر ولوور همپتون واندررز صف آرایی می کند،نوریچ سیتی به دیدار نیوکاسل یونایتد می رود،سوانسی سیتی با فولام بازی می کند و وست برومویچ البیون در برابر ویگان آتلتیک به میدان می رود. در بازیهای روز یکشنبه هم تیم فوتبال ساندرلند با بلاکبرن رورز روبرو می شود و استوک سیتی با تاتنهام هاتسپر مصاف می دهد. در تنها دیدار روز دوشنبه هم تیم های فوتبال چلسی و منچستر سیتی رو در روی هم قرار می گیرند. در جدول رده بندی رقابتهای فوتبال لیگ برتر انگلیس در حال حاضر تیم فوتبال منچستر سیتی با کسب سی و هشت امتیاز در رده نخست جای دارد و تیم های منچستر یونایتد با سی و سه امتیاز و تاتنهام هاتسپر با سی و یک امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم جای دارند. تیم فوتبال ویگان آتلتیک با کسب نه امتیاز همچنان قعرنشین است.
نظرات بینندگان