arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۵ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۸

ویژه برنامه «دورهمی» در شب مبعث رسول اکرم (ص)

سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» درباره پخش و تولید سری جدید این برنامه اظهار کرد: با اینکه قرار بود، برنامه «دورهمی» در ایام نوروز از شبکه نسیم پخش شود، با توجه به طولانی شدن فیلمبرداری سریال «هیولا» و ۱۷ قسمتی شدن آن، این برنامه فقط در سیزدهم فروردین، شب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و روز طبیعت روی آنتن خواهد رفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» زمان پخش این برنامه و روند تولید سریال «هیولا» را اعلام کرد.

سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،درباره پخش و تولید سری جدید این برنامه اظهار کرد: با اینکه قرار بود، برنامه «دورهمی» در ایام نوروز از شبکه نسیم پخش شود، با توجه به طولانی شدن فیلمبرداری سریال «هیولا» و ۱۷ قسمتی شدن آن، این برنامه فقط در سیزدهم فروردین، شب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و روز طبیعت روی آنتن خواهد رفت.

احمدی در ادامه درخصوص تغییرات ایجاد شده در «دورهمی» گفت: در تک قسمتی که هفته آینده پخش خواهد شد، تغییرات قابل توجهی جز طراحی دکور نداریم و ان‌شاالله در سری جدید «دورهمی» پس از اتمام ساخت هیولا و استراحت مهران مدیری با طراحی جدید و تغییراتی بیشتر مهمان خانه‌ها خواهیم بود.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

نظرات بینندگان