arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۶ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۸

کاهش ۲۰ درصدی جرایم خشن در نیمه اول تعطیلات نوروز

رییس پلیس آگاهی ناجا با با بیان اینکه همچنین در این بازه زمانی کشفیات جرایم خشن در سطح کشور ۲۰ درصد افزایش داشت، گفت: جرایم خشن شامل قتل عمد، آدم ربایی و تجاوز به عنف است که کارآگاهان پلیس آگاهی به طور جدی مبارزه با این جرایم و تلاش برای دستگیری عناصر اصلی و سازمان یافته را در دستور کاری خود قرار داده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رییس پلیس آگاهی ناجا از کاهش ۲۰ درصدی وقوع جرایم خشن در کشور در نیمه اول تعطیلات نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محسن حسن خانی با حضور در جلسه قرارگاه نوروزی عمار اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس آگاهی ناجا مبارزه با جرایم خشن است که در این باره برخورد قاطع و سریع مورد تاکید است.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، برنامه ریزی و تلاش ماموران پلیس آگاهی سراسر کشور شاهد کاهش بیش از ۲۰ درصد جرایم خشن در نیمه اول تعطیلات سال ۹۸ نسبت به سال گذشته هستیم.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با با بیان اینکه همچنین در این بازه زمانی کشفیات جرایم خشن در سطح کشور ۲۰ درصد افزایش داشت، گفت: جرایم خشن شامل قتل عمد، آدم ربایی و تجاوز به عنف است که کارآگاهان پلیس آگاهی به طور جدی مبارزه با این جرایم و تلاش برای دستگیری عناصر اصلی و سازمان یافته را در دستور کاری خود قرار داده‌اند.

بر اساس گزارش سایت پلیس، وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی با همه توان در کنار دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها به عنوان مجموعه‌ای که تامین کننده امنیت و آرامش مردم است آمادگی برخورد با جرایم را با جدیت عهده‌دار است، تاکید کرد: سرعت، دقت عمل در پیگیری و پی جویی کشف جرایم از طریق روش‌های علمی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نظرات بینندگان