arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۲۲ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۸

فرماندار ایذه: روستای میراحمد ایذه در خطر ناپدید شدن

فرماندار ایذه از احتمال ناپدید شد روستای میراحمد غریبی‌ها در اثر بارندگی و رانش کوه خبر داد و نسبت به جابه‌جایی خانوارهای در معرض خطر هشدار داد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرماندار ایذه: روستای میراحمد ایذه در خطر ناپدید شدنفرماندار ایذه از احتمال ناپدید شد روستای میراحمد غریبی‌ها در اثر بارندگی و رانش کوه خبر داد و نسبت به جابه‌جایی خانوارهای در معرض خطر هشدار داد.
 
مصطفی سمالی در گفت‌وگو با ایسنا - منطقه خوزستان، با اشاره به آخرین وضعیت روستای میراحمد غریبی‌ها که در خطر رانش زمین قرار دارد، اظهار کرد: روستای میراحمد غریبی‌ها 120 خانوار دارد که 50 خانوار در معرض خطر قرار دارند و باید همه خانوارهای ساکن در این روستا جا‌به‌جا شوند و تخلیه 50 خانوار در معرض خطر در اولویت است. 
 
وی افزود: در حال حاضر به این 50 خانوار اعلام کرده‌ایم که در طول مدت بارندگی باید منازل خود را تخلیه کنند که تعدادی منازل خود را ترک کرده‌ند و برخی در منزل مانده چ‌اند.
 
سمالی با اشاره به ناپدید شدن روستای آبیدک زیلایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به اینکه روستای میراحمد لب به لب با رودخانه کارون است و بارندگی‌ها شدید هستند احتمال ناپدید شدن روستای میراحمد غریبی‌ها نیز وجود وجود دارد.
 
به گزارش ایسنا، چند روز پیش به دنبال بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد، روستای آبیدک زیلایی  از توابع بویراحمد در پی رانش به زیر زمین فرو رفت.
نظرات بینندگان