arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۸

احداث آب‌بند در مسیل‌های ارومیه / نقاط حادثه‌خیز درون‌شهری ارومیه لایروبی شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری ارومیه گفت: برای به حداقل رساندن تبعات ناشی از بارش‌های سنگین در روز‌های یازدهم و دوازدهم فروردین نقاط مستعد آب گرفتگی شهر ارومیه لایروبی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری ارومیه گفت: برای به حداقل رساندن تبعات ناشی از بارش‌های سنگین در روز‌های یازدهم و دوازدهم فروردین نقاط مستعد آب گرفتگی شهر ارومیه لایروبی شد.

احد یوسفی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به آخرین وضعیت آمادگی شهرداری ارومیه برای مقابله با آب گرفتگی‌های ناشی از بارش‌های دو روز آینده و احتمال وقوع سیل و آب‌گرفتگی در نقاط مختلف این شهر اظهار داشت: از ابتدای امسال و با هدف پیشگیری از وقوع آب گرفتگی‌ها در بخش‌های مختلف شهر ارومیه کار لایروبی مناطق مستعد، جو‌های آب، کانال‌ها و رودخانه‌های واقع در مسیل آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به آماده باش نیرو‌های سازمان مدیریت پسماند شهری ارومیه در ایام نوروز افزود: در روز‌های اخیر کار لایروبی جوب‌های موجود در خیابان استاد شهریار و شهرک شاهد برای تسهیل و روان سازی دفع و هدایت آب‌های سطحی توسط عوامل اجرایی و پاکبانان ناحیه ۳ سازمان مدیریت پسماند به انجام رسیده است.

یوسفی گفت: این کار در خیابان فاضل ۲ و کمربندی خاتم انبیا، خیابان خیام و محوطه اداره کل آموزش‌وپرورش و بلوار شهید رجایی نیز انجام شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری ارومیه گفت: لایروبی کانال خیابان معراج برای تسهیل و روان‌سازی دفع و هدایت آب‌های سطحی در کنار لایروبی کانال منطقه گلشهر و لایروبی کانال جانوسلو نیز به انجام رسیده تا شاهد حداقل آب‌گرفتگی در این مناطق باشیم.

وی افزود: لایروبی جوب‌های موجود در خیابان قهاری، لایروبی ممهور‌ها و دریچه کانال فلکه رودکی، لایروبی کانال خیابان بهار دانشکده به انضمام لایروبی کانال عرضی خیابان شهید مدنی انجام شده است.

یوسفی اظهار داشت: امروز کار ساخت آب‌بند در آخر خیابان آبشناسان ارومیه نیز برای مهار آب بارندگی، تسهیل و روان‌سازی دفع و هدایت آب‌های سطحی توسط عوامل اجرایی و پاکبانان ناحیه ۶ سازمان پسماند ارومیه انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهری ارومیه با اشاره به آمادگی این سازمان برای جلوگیری از آب‌گرفتگی‌های احتمالی در روز‌های آینده گفت: شهرداری ارومیه با همه توان در تلاش است تا از حوادث احتمالی پیشگیری کند و انتظار می‌رود شهروندان نیز با شهرداری ارومیه همکاری نزدیکی داشته باشند.

نظرات بینندگان