arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰

گرد و غبار 5 برابر حدمجاز در آبادان و خرمشهر

مـوسـوی آزاد رییس اداره محیط زیست آبادان از شهروندان آبادانی به ویژه سالـمندان، کودکان ، بیماران قلبی و ریوی و افراد مبتلا به آسم خواست حتی الامکان از رفتـن به بیرون از منازل خودداری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پدیده گرد و غبار آسمان شهرستانهای آبادان و خرمشهر را فرا گرفته است.

به گزارش انتخاب، گرد و غبار امروز با پنج برابر حد مجاز معادل 750 میکروگرم بر مترمکعب آسمان شهرستانهای آبادان و خرمشهر را فراگرفته است.

مـوسـوی آزاد رییس اداره محیط زیست آبادان از شهروندان آبادانی به ویژه سالـمندان، کودکان ، بیماران قلبی و ریوی و افراد مبتلا به آسم خواست حتی الامکان از رفتـن به بیرون از منازل خودداری کنند.

وزش بادهای شدید در غرب و مرکز کشور عراق و شکل گیری توده های همراه با گرد و غبار در منـطقه نـشان دهنـده انتقال این توده هوا به استان خوزستان به ویژه شهرستانهای آبادان و خرمشهر است.

ابراهیمیان رییس اداره هواشناسی آبادان با بیان اینـکه این وضع تا فردا ادامه دارد افزود: هم اکنون دید افقی در این شهرستانها 500 متر و دمای کنونی 9 درجه سانتیگراد است. از ابتدای امسال تاکنون بیش از 15 بار گرد و خاک آسمان شهرستانهای آبادان و خرمشهر را فرا گرفته است و حدود 6 روز مدارس و ادارات دولتی این منطقه به علت بالا بودن آلودگی هوا تعطیل شدند. گرد و غبار در شهرستانهای آبادان و خرمشهر موجب لغو پروازها و به دریا نرفتن صیادان منطقه نیز شده است
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
0
0
کشور همسایه ودوست وبرادر عراق چندین سال است که به ملت ایران گردو غبار وبیماری ومرگ هدیه میکند برای مسولان مهم نیست مهم این است که مالکی اندکی با آقایان بخندد.جای نفت ایران را عراق گرفت .از چاههای نفت ایران نفت میدزدد کشور عراق .خسارت هم که نداد.قطعنامه 598 برای ایران مگر پیروزی نبود؟ مگر در آن عراق متجاوز شناخته نشد پس چرا دیناری نداده به عنوان خسارت.در عوض ما آنها را حمایت میکنیم .مجلس اعلا که در ایران 30 سال خورد وخوابید وچاپید الان به جمهوری اسلامی دهن کجی میکنه .همین آقا حکیم.بابا یه نفر بیاد مثل رضا شاه کبیر اوضاع رو درست کنه .
نظرات بینندگان