arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰

تشييع پيکر بازیگر فیلم "قیصر"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 پیکر میرمحمد تجدد حسینی بازیگر سینما با حضور جمعی از هنرمندان و نیز دوستدارانش مقابل خانه سینما تشییع و راهی قطعه هنرمندان بهشت زهرا شد .

به گزارش انتخاب ، در این مراسم ، علی دهکردی از بازیگران سینما پیشکسوتان را ستاره های واقعی سینمای ما خواند و گفت: متاسفانه شرایط حمایتی پیشکسوتان سینما ناقص است . وی با بیان ویژگی های اخلاقی مرحوم حسینی افزود: وی یکی از همین ستاره ها بود که هرچند نامش مانند برخی دیگر از هنرمندان زبانزد نیست ولی با صلابت ، روحیه ورزشی و اخلاق پسندیده اش در کار ، مایه درس برای بازیگران امروزی بود .

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: برکت سینمای امروز مدیون پیشکسوتانی از جمله مرحوم تجدد است که مسیر را با زحمت برای بازیگران امروز مهیا کرده اند .

لیلا تجدد حسینی دختر مرحوم حسینی در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: پدرم به علت خون ریزی کبد از12 روز پیش در کما بود . وی افزود: بیماری کبد وی مربوط به حدود20 سال پیش می شد که در یکی از صحنه های بازیگری براثر ضربه ای که به پهلوی وی وارد شد صفرا و طحال وی آسیب دید و در این مدت با درد کبد درگیر بود .

خانم حسینی گفت: مجلس ختم این مرحوم پس فردا از ساعت 18 و 30 دقیقه تا 20 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود .

 مرحوم میرمحمد تجدد حسینی در سال 1308 در تهران متولد شد . وی از سال 1344 وارد سینما شد و در آثاری چون سرب ، گروهبان ، افسانه مه پلنگ ، بندر مه آلود ، پرواز از اردوگاه ، شیفته و قتل آنلاین ایفای نقش کرد. مرحوم حسینی در زمینه ورزش های رزمی و کاراته نیزپیشکسوت بود.
نظرات بینندگان