arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۸

کاسبی در بحران؛ قیمت بلیت هواپیمای اهواز به تهران ۸۰۰ هزار تومان شد!

دفاتر هواپیمایی در استان خوزستان در اقدامی سودجویانه بلیت پرواز اهواز به تهران را ۸۰۰ هزار تومان ثبت کرده‌اند و این در حالی است که استان خوزستان در شرایط بحرانی قرار دارد و مسئولان استانی و کشوری از تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها خواسته‌اند که در شرایط فعلی بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخی از شرکتهای هواپیمایی در اهواز در حال فروش بلیط ۸۰۰ هزار تومانی مسیر اهواز به تهران هستند.

به گزارش تسنیم، دفاتر هواپیمایی در استان خوزستان در اقدامی سودجویانه بلیت پرواز اهواز به تهران را 800 هزار تومان ثبت کرده‌اند و این در حالی است که استان خوزستان در شرایط بحرانی قرار دارد و مسئولان استانی و کشوری از تمامی سازمان‌ها و شرکت‌ها خواسته‌اند که در شرایط فعلی بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهند.

افزایش قیمت بلیت هواپیما در چنین شرایط نامطلوب و بحرانی نه تنها همدردی برخی از مسئولان با شهروندان سیل زده و درگیر بحران را نشان نمی‌دهد بلکه مشخص کرده است که همچنان عده‌ای وجود دارد که از آب گل آلود قصد ماهیگیری دارند و به علت بالا رفتن تقاضای مردم اقدام به افزایش قیمت بلیطها کرده‌اند.

انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در این شرایط حوزه نظارت را بیشتر از قبل در نظر داشته باشند و در چنین شرایط بحرانی با سودجویان که در این شرایط به دنبال بدون کسب سود بیشتری هستند برخورد جدی داشته باشند.

نظرات بینندگان