arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۹ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۸

شیخ عیسی قاسم: میزبانی از اسرائیلی‌ها در بحرین خواری و ذلت است

رهبر شیعیان بحرین با محکوم کردن استقبال از مشارکت اسرائیلی‌ها در کنفرانسی در بحرین، تأکید کرد که این امر گامی در مسیر خواری و ذلت است. او گفت: عادی‌سازی و گام‌های شتاب زده برای راضی کردن دشمن اسرائیلی به منزله نابود کردن اراده امت و اسلام و به مثابه حمایت از اراده اسرائیل است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رهبر شیعیان بحرین با محکوم کردن استقبال از مشارکت صهیونیست‌ها در کنفرانسی در بحرین، تأکید کرد که این امر گامی در مسیر خواری و ذلت است.

به گزارش ایسنا، به نقل از العهد، آیت الله عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین گفت که عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی، پیامد فاجعه‌بار سنگینی برای امت برجای می‌گذارد.

وی گفت: استقبال از مشارکت صهیونیست‌ها در این کنفرانس که در بحرین برگزار خواهد شد، یک اقدام جسورانه اما نه در مسیر شرافت بلکه در مسیر خواری و ذلت و تسلیم شدن و مسیر وقاحت است. عادی‌سازی و گام‌های شتاب زده برای راضی کردن دشمن اسرائیلی به منزله نابود کردن اراده امت و اسلام و به مثابه حمایت از اراده اسرائیل است.

وی ادامه داد: این استقبال از میزبانی صهیونیست‌ها به منزله اعلام صریح از کوتاه آمدن از آرمان‌های مقدسات و حتی حمایتی از دشمن‌ترین دشمنان است.

نظرات بینندگان