arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۸

بارزانی: دولت عبدالمهدی آخرین فرصت برای حل اختلافات با بغداد است

رئیس حزب دموکراتیک اقلیم کردستان عراق تأکید کرد فرصت لازم برای حل مشکلات میان بغداد و اربیل وجود دارد و ما با عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق در این راستا هماهنگ هستیم. دولت کنونی عراق با ریاست عبدالمهدی آخرین فرصت برای حل اختلافات و مشکلات است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس حزب دموکراتیک اقلیم کردستان عراق تأکید کرد که دولت عادل عبدالمهدی آخرین فرصت برای حل اختلافات میان بغداد و اربیل است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه شفق نیوز، مسعود بارزانی، رئیس حزب دموکراتیک اقلیم کردستان عراق در جریان افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب اربیل گفت: فرصت لازم برای حل مشکلات میان بغداد و اربیل وجود دارد و ما با عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر عراق در این راستا هماهنگ هستیم. دولت کنونی عراق با ریاست عبدالمهدی آخرین فرصت برای حل اختلافات و مشکلات است.

وی گفت: بازسازی شهر اربیل سخت‌تر از آزادی آن از دست داعش است. این شهر از مشکلات تاریخی رنج می‌برد. سیاست برخی طرف‌ها این شهر را با این مشکلات مواجه کرده است. عواملی که موجب ظهور داعش شد تاکنون حل نشده است و داعش همچنان خطری علیه عراق محسوب می‌شود. قرار بود داعش در عراق و سوریه در یک زمان واحد نابود شود.

بارزانی تأکید کرد: ما فرصت زیادی به طرف‌های سیاسی در کردستان دادیم و دیگر نمی‌توانیم بیشتر از این صبر کنیم بلکه باید هرچه‌سریع‌تر دولت را تشکیل دهیم.

نظرات بینندگان