arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۶۷
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰

معرفی رییس جدید دانشگاه آزاد تا آخر آذر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره گزینه های احتمالی برای ریاست جدید دانشگاه آزاد گفت: درباره گزینه های پیشنهادی ریاست جدید دانشگاه چیزی در ذهن ندارم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، محمدرضا مخبر دزفولی روز یكشنبه در نشست خبری افزود: وزیر علوم از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه این شورا مسوولیت پیدا كرده تا با دعوت از اعضای هیات امنای دانشگاه آزاد این جلسه را تشكیل دهد.

وی تاریخ برگزاری نشست هیات امنای دانشگاه آزاد را آخر آذر ماه اعلام كرد و گفت: اعضای این شورا در نشست خود رییس پیشنهادی را انتخاب و به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی می كنند و شورا نیز در این رابطه تصمیم گیری خواهد كرد.

بنابراین گزارش ، ایرنا نوشت: مخبر دزفولی در رابطه با مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر سلب حق رای از رییس وقت دانشگاه آزاد در جلسه تعیین رییس جدید این دانشگاه نیز گفت: این تصمیم به صورت یك تبصره و اساسنامه جدید دانشگاه آزاد اضافه شده است و فقط برای دوره كنونی نیست بلكه برای همه دوره ها اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر اساس این تبصره، رییس وقت دانشگاه آزاد در زمینه تعیین رییس جدید این دانشگاه دارای حق رای نخواهد بود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به سووالی در خصوص گزینه های احتمالی برای ریاست جدید دانشگاه آزاد نیز گفت: درباره گزینه های پیشنهادی ریاست جدید دانشگاه چیزی در ذهن ندارم.
نظرات بینندگان