arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۸۷۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۹ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰

کفاشیان با وزیر ورزش درافتاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی کفاشیان در مصاحبه اخیرش حرف‌های وزیر ورزش را رد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از خبرآنلاین؛ حدودا دو ماه قبل علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در یکی از مصاحبه‌هایش اعلام کرد که انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به خاطر تغییرات اساس‌نامه فوتبال، سال آینده برگزار می‌شود. چند روز پس از مصاحبه کفاشیان، محمد عباسی وزیر ورزش که به خوزستان رفته بود در جمع خبرنگاران گفت: «انتخابات فدراسیون فوتبال، همانطور که درگذشته اعلام شد در دی ماه امسال برگزار می شود و هیچ تغییری در زمان اعلام شده، صورت نخواهد گرفت.»

حالا و در شرایطی که تنها یک ماه و چند روز از حرف‌های وزیر ورزش گذشته، علی کفاشیان در آخرین مصاحبه‌اش دوباره گفته که انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال احتمالا سال آینده برگزار می‌شود. کفاشیان به ایسنا گفته: «قطعا نمی‌توانیم انتخابات را در موعد مقرر برگزار کنیم چرا که بر اساس ضوابط موجود در اساسنامه فعلی، باید سه ماه پیش از برگزاری انتخابات برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و اطلاعیه‌هایش را صادر می‌کردیم. با توجه به شرایط موجود و اصلاح اساسنامه فکر می‌کنم انتخابات فدراسیون سال آینده برگزار شود.»

کفاشیان با حرف‌هایی که زده، حتی اگر قصد مقابله با وزیر ورزش را هم نداشته باشد، ناخواسته وارد تقابلی با محمد عباسی خواهد شد چراکه قطعا این حرف کفاشیان با واکنش وزیر ورزش روبه‌رو خواهد شد. از طرفی فدراسیون فوتبال اعلام کرده مجمع فوق العاده برای تصویب اساس نامه اصلاحی ، 4 دی ماه برگزار می شود. در چنین شرایطی بعید است فدراسیون فوتبال طوری برنامه ریزی کند که انتخابات قبل از پایان امسال برگزار شود.

نظرات بینندگان