arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۹۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰

پیامک تهدیدآمیز از انگلیس برای شریعتمداری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


جهان نوشت:

حسین شریعتمداری که روز گذشته به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شهید عباسپور، در جمع انبوه دانشجویان این دانشگاه حضور یافته بود، ابتدا طی سخنان کوتاهی درباره 16 آذر به حرکت وارونه مدعیان اصلاحات و عوامل فتنه 88 اشاره کرد که سعی داشتند حرکت ضدآمریکایی دانشجویان در 16 آذر32 را به حرکتی در حمایت از آمریکا تبدیل کنند. شریعتمداری ضمن مقایسه این عده با سپاهیان عمر سعد در روز عاشورا گفت: بنی امیه در جنگ بدر و احد به روی قرآن شمشیر کشیدند در صفین، قرآن ها را به تزویر بر نیزه کردند و در عاشورا با زر و تزویر عده ای را به مقابله با امام حسین(ع) کشاندند.

مدیرمسئول کیهان بعد از سخنان کوتاه خود به پرسش های حاضران که به صورت شفاهی و با سروصدای عده ای از مدعیان اصلاحات همراه بود پاسخ داد.

گفتنی است یک ساعت قبل از حضور مدیر مسئول کیهان در این نشست، دو پیامک یکی از مبدا ترکیه و دیگری از مبدا انگلیس روی تلفن همراه شریعتمداری فرستاده شد که در آنها با تهدید مدیر مسئول کیهان از وی خواسته شده بود در این نشست شرکت نکند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
0
9
جل الخالق!!!!!!!!!
مدیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
1
دو پیامک یکی از مبدا ترکیه و دیگری از مبدا انگلیس روی تلفن همراه شریعتمداری فرستاده شد که در آنها با تهدید مدیر مسئول کیهان از وی خواسته شده بود در این نشست شرکت نکند.
عجب!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان