arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۰ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸

فرماندار گمیشان: آبگرفتگی به زیر ۲۰ درصد سطح شهر کاهش یافته / ارتفاع آب از ۱۲۰ به ۷۰ سانتیمتر رسید / ۶۰۰ هزار متر مکعب آب در سطح شهر وجود دارد

فرماندار شهرستان گمیشان گفت: آبگرفتگی در شهر گمیشان به کمتر از ۲۰ درصد از سطح شهر کاهش یافته است. تا روز گذشته حدود ۳۰ درصد شهر دچار آبگرفتگی بود. امیرشیر توماج در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به ۶۰۰ هزار متر مکعب آب در سطح شهر گمیشان وجود دارد. توماج تصریح کرد: در مناطقی که ارتفاع آب یک متر و ۲۰ سانتی متر بوده اکنون به ۷۰ سانتی متر رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرماندار شهرستان گمیشان گفت: آبگرفتگی در شهر گمیشان به کمتر از ۲۰ درصد از سطح شهر کاهش یافته است. تا روز گذشته حدود ۳۰ درصد شهر دچار آبگرفتگی بود.

به گزارش ایسنا، امیرشیر توماج در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر نزدیک به ۶۰۰ هزار متر مکعب آب در سطح شهر گمیشان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه یال شرقی این شهر همچنان درگیر آبگرفتگی است، افزود: با اقدامات انجام گرفته از سوی دستگاه‌های اجرایی و نیرو‌های مسلح، تالاب گمیشان به دریا وصل شده است.

توماج تصریح کرد: در مناطقی که ارتفاع آب یک متر و ۲۰ سانتی متر بوده اکنون به ۷۰ سانتی متر رسیده است.

فرماندار گمیشان با اشاره به اینکه تخلیه آب‌های سطحی شهر گمیشان بوسیله چندین پمپ در حال انجام است، بیان کرد: در حال حاضر اولویت همه ما خروج کامل آب از سطح شهر بوده و برای این منظور اقدامات خوبی در حال انجام است.

نظرات بینندگان