arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸

آخرین رده بندی تکواندوکاران جهان اعلام شد

آخرین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شد که همچنان «آرمین هادی پور» در بین نمایندگان ایران، بهترین جایگاه را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، فدراسیون جهانی تکواندو رنکینگ المپیکی تکواندوکاران در ماه آوریل را اعلام کرد که برخی از نمایندگان کشورمان در این رده بندی ها چند پله صعود داشتند.
در رنکینگ اعلامی، امتیازات سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر که به میزبانی کیش برگزار شد، محاسبه شده است.
در رده‌بندی اعلام شده، «آرمین هادی ‌پور» نماینده وزن منهای 58 کیلوگرم ایران با کسب مدال طلا سومین دوره مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی همچنان در رده چهارم این وزن قرار دارد.
«فرزان عاشورزاده» دیگر تکواندوکار ایران در این وزن که موفق به کسب مدال طلای در این رقابت ها شد، در رده دهم جای دارد.
در وزن منهای 68 کیلوگرم «میرهاشم حسینی» با بدست آوردن مدال طلا مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و نقره جام فجر با 2 پله صعود در رده دهم قرار گرفت.
«ابوالفضل یعقوبی» رده هفدهم را به خود اختصاص داد و «سروش احمدی» دیگر نماینده این وزن که طلا جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر را بدست آورد، با 9 پله صعود، رده بیست و سوم را به نام خود ثبت کرد. «امیرمحمد بخشی» نیز با تصاحب مدال برنز جام ریاست و طلای جام فجر با 3 پله صعود رده بیست و هشتم را به خود اختصاص داد.
«محمدعلی خسروی» در وزن منهای 80 کیلوگرم در رده بیست و یکم قرار دارد و «علی اشکوریان» نیز با 160 امتیاز در رده بیست و دوم است.
«سجاد مردانی» تکواندوکار باتجربه ایران در وزن به اضافه 80 کیلوگرم با تصاحب مدال طلا در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر با 3 پله صعود در رده ششم قرار گرفت.
«سعید رجبی» دیگر نماینده این وزن که مدال نقره این 2 رویداد را بدست آورده با یک پله صعود توانست رده شانزدهم را از آن خود کند، اما «مهدی خدابخشی» نیز که وزن خود را در سال جدید تغییر داده، در رده بیست و هشتم قرار گرفته است.
همچنین در گروه زنان «ناهید کیانی» در وزن منهای 49 کیلوگرم با تصاحب مدال برنز جام ریاست فدراسیون جهانی و طلای جام فجر با هشت پله صعود، رده سی ام را به نام خود ثبت کرد.
در وزن منهای 67 کیلوگرم «یلدا ولی‌ نژاد» که به تازگی وارد رده‌ سنی بزرگسالان شده با کسب مدال برنز جام ریاست فدراسیون جهانی و نقره جام فجر و 2 پله صعود در رده 24 قرار گرفت.
«کیمیا علیزاده» دیگر نماینده این وزن که مدت هاست به دلیل مصدومیت در مسابقاتی حضور ندارد، جایگاه چهل و هفتم را در اختیار دارد و «ملیکا میرحسینی» نیز در رده نازل شصت و هفتم قرار دارد.
در سنگین وزن نیز «زهرا پوراسماعیل» که مدال برنز جام ریاست را کسب کرده با 2 پله صعود رده سی و دوم را به خود اختصاص داد.
«اکرم خدابنده» دیگر نماینده این وزن نیز با کسب مدال طلا جام فجر و 6 پله صعود در رده پنجاه و چهارم قرار دارد و «کیمیا همتی» نیز با 60 امتیاز در رده پنجاه و هشتم جای گرفته است.

نظرات بینندگان