arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰

محکومیت یک ایرانی به اتهام آزار دختر ۴ساله سوئدی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 روزنامه شرق نوشت:

مرد ایرانی به علت آزار جنسی یک دختر چهارساله در سوئد به تحمل زندان محکوم شد این مرد ایرانی از سال‌ها قبل در سوئد زندگی می‌کرد و پیش از این پرونده دو مرتبه دیگر نیز به دلیل ارتکاب جرایم جنسی محکوم شده بود. این پرونده روز چهارم ژوییه سال 2009 زمانی گشوده شد که یکی از دوستان این مرد به پلیس شهر مالمو مراجعه کرد و گفت دوست 61ساله‌اش دختر او را مورد آزارجنسی قرار داده است. وی گفت: «دختر چهارساله‌ام را نزد این مرد گذاشته بودم وقتی دنبالش رفتم او را سوار دوچرخه‌ام کردم و با هم فولکتس‌پارک رفتیم. در آنجا متوجه شرایط غیرعادی دخترم شدم و وقتی از او پرسیدم چه اتفاقی افتاده است ماجرای وحشتناکی را برایم تعریف کرد. من هم بلافاصله سراغ دوستم رفتم و با او درگیر شدم ولی وی موضوع را انکار و دخترم را به دروغگویی متهم کرد من هم گفتم به پلیس شکایت خواهم کرد.»

ماموران در بدو امر برای اینکه به صحت ادعاهای شاکی پی ببرند، دختر چهارساله را برای آزمایش فرستادند و متخصصان تایید کردند اگرچه به این دختر تجاوز نشده اما او مورد آزار قرار گرفته است به همین سبب ماموران سراغ مرد 61ساله رفتند. او که به علت مشکلات مالی به طور موقت در زیرزمین یک کلوب ساکن بود، از بعد از این حادثه محل سکونتش را ترک کرده بود. 

کارآگاهان پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای به دام انداختن مرد ایرانی انجام دادند اما ابتدا ردپایی از وی به دست نیامد و بعد معلوم شد او خاک این کشور را ترک کرده است. از آن پس نام این متهم فراری در فهرست افراد تحت تعقیب ثبت شد تا اینکه دو سال و دو ماه بعد در روز 22سپتامبر سال‌جاری وقتی او دوباره به سوئد بازگشت دستگیر شد. او ماجرا را شرح داد و گفت: «من با پدر دختر چهارساله از مدت‌ها قبل دوست بودم. او روز حادثه سراغم آمد و گفت کاری دارد و نمی‌تواند دخترش را همراه خودش ببرد، به همین خاطر از من خواست مدت کوتاهی از فرزندش مراقبت کنم. من هم در همان زمان نقشه‌ام را اجرا کردم.»

ماموران در ادامه فهمیدند متهم مردی سابقه‌دار است و در ماه می سال 2000 به اتهام سوءاستفاده جنسی از فردی زیر 18سال توسط دادگاه بدوی شهر ایستاد در جنوب سوئد به صد ساعت خدمت به جامعه و پنج سال بعد به اتهامی مشابه در همان دادگاه به زندگی تحت‌نظارت محکوم شده بود. این متهم در نهایت پای میز محاکمه رفت و قاضی دادگاه وی را گناهکار شناخت و به تحمل هشت ماه زندان محکوم کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
0
واقعا داريم به كجا ميريم؟؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
0
انتخاب اینو درج نمی کردی !!!! آبرو ریزیه !!!!!
نظرات بینندگان