arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸

محدودیت‌های آخر هفته‌ای برای جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد انواع "تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس "، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهرتا ساعت24 روز جمعه مورخ 23 فروردین ماه از "کرج" به سمت "مرزن آباد" ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهار تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس پلیس راه استان از ایجاد محدودیت های ترافیکی آخر هفته از روز چهارشنبه 21 فروردین ماه تا صبح روز شنبه 24 فروردین ماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به ایسنا، علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت تردد وسایل نقلیه در راه های استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 21 فروردین ماه از محورهای "کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه وبالعکس" به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوعیت تردد انواع "تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس "، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهرتا ساعت24 روز جمعه مورخ 23 فروردین ماه از "کرج" به سمت "مرزن آباد" ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهار تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

قدمی از ممنوعیت تردد تمامی تریلرها از محور هراز خبر داد و خاطرنشان کرد: تردد تمامی کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز روز چهارشنبه 21 فروردین ماه و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 فروردین ماه از این محور ممنوع است.

نظرات بینندگان