arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۸

داغ‌ترین اخبار آی تی در "سلام نو"

برخی از افراد تمایل دارند پیش از ورود یا حتی زنگ زدن مهمان ها مطلع شوند چه افرادی قرار است وارد خانه شوند، این موضوع به خصوص در ایامی مانند عید نوروز بسیار مهم است، اکنون سیستم هوشمند موسوم به "Doorport" این مشکل را حل کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

این روزها مشغله مردم به حدی زیاد شده که عموما وقت نمی‌کنند مثل سابق دنبال خبرهای مختلف در حوزه‌های متفاوت بروند و به صورت حرفه‌ای خبر خوانی کنند برای همین بسیار مهم است که بتوانید در یک زمان کم مهم‌ترین و داغ‌ترین اخبار حوزه‌های مورد علاقه خود را بخوانید.

مثلا شده تا به حال به این فکر کنید که مهمان عید خود را با یک اپلیکیشن مدیریت کنید؟ برخی از افراد تمایل دارند پیش از ورود یا حتی زنگ زدن مهمان ها مطلع شوند چه افرادی قرار است وارد خانه شوند، این موضوع به خصوص در ایامی مانند عید نوروز بسیار مهم است، اکنون سیستم هوشمند موسوم به "doorport" این مشکل را حل کرده است.

برخی از افراد تمایل دارند پیش از ورود یا حتی زنگ زدن مهمان ها مطلع شوند چه افرادی قرار است وارد خانه شوند، این موضوع به خصوص در ایامی مانند عید نوروز بسیار مهم است، اکنون سیستم هوشمند موسوم به "Doorport" این مشکل را حل کرده است.

اما اخبار آی تی به همین جا خلاصه نمی‌شود آیا تا به حال خبری درباره سرطان‌زا بودن هدفون‌های اپل شنیده‌اید؟ در ماه نوامبر 2018 موسسه تحقیقاتی گارتنر پیشبینی کرده بود که دستگاه های پوشیدنی گوش تا سال 2022 بر بازار سایر پوشیدنی ها غلبه می کنند و آمار عرضه آنها به 158.43 میلیون واحدی می رسد.

گزارشی که اخیرا منتشر شده خبر از خطرناک بودن دستگا‌های بی سیم و احتمال سرطان‌زا بودن آن‌ها می دهد. 250 دانشمند با امضای نامه ای که به سازمان ملل و سازمان جهانی بهداشت ارائه داده اند از ریسک سرطان زا بودن دستگاه های پوشیدنی گوش این چنینی از قبیل ایرپاد گفته اند.

به هر شکل در حالی که میزان بالای این امواج می تواند بر سلول های انسان ها اثر بگذارد اما هنوز مشخص نیست که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض میزان کمی از این امواج در دستگاه هایی از جمله ایرپاد چه تأثیری می تواند داشته باشد. سازمان جهانی بهداشت دستورالعمل هایی برای میزانی از فرکانس های الکترومغناطیسی که کاربران می توانند در معرض آن باشند را ارائه داده، اما در نامه ای که توسط دانشمندان امضا شده این گونه مطرح شده که دستور العمل، برای جلوگیری از ایجاد بیماری در انسان ها کافی نیست. علاوه بر این اشاره شده که کودکان در مقابل آثار این امواج آسیب پذیر تر هستند.

یا حتی این خبر را شنیده بودید که مارک زاکربرگ ، مدیر عامل شرکت فیس بوک ، در جستجوی جاسوسان خارجی است که به این شرکت نفوذ کرده اند. این ماجرا پس از آن جدی شده است که شایعه شده برخی کارمندان فیس بوک در حال جاسوسی هستند؟ این در حالی است که جاسیندرا آردرن ؛ نخست وزیر نیوزیلند در جدیدترین اظهار نظر خود در مورد تیراندازی در مساجد نیوزیلند، فیس بوک را به چالش کشید و از این شبکه اجتماعی انتقاد کرد.

یا در موردی دیگر آیا اخیرا تلاش کرده‌اید تا وارد حساب تلگرام خود بشوید اما موفق نشدید و متوجه شدید که حساب شما پاک شده است؟ خوب خیلی تعجب نکنید! ظاهرا شما تنها نیستید. براساس آمار تلگرام اکانت ۷۰ هزار نفر در سراسر دنیا به صورت خود به خود حذف شده است.

ما در سایت خبری سلام نو تلاش داریم اخبار آی تی را به صورت منتخب برای شما جمع آوری کنیم تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن داغ‌ترین اخبار فناوری اطلاعات را مرور کنید و اخبار مهم این حوزه را به دلیل کمبود وقت از دست ندهید. با دنگاه روزانه به اخبار آی تی سلام نو مهم‌ترین تحولات علمی، اقتصاد و حتی سیاسی مرتبط با آی تی را دنبال کنید تا هم از اخبار عقب نباشید و هم وقت خود را هد ندهید.

نظرات بینندگان