arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۱ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸

آب شرب ۷۹۳ روستای سیل زده لرستان وصل شد / فقط آب ۳ روستا قطع است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با بیان این‌که در سیل اخیر لرستان ۷۹۶ روستای استان با قطعی آب، شکستگی شبکه و تخریب تأسیسات و ایستگاه مواجه شد، گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته آب روستاها وصل شده و درحال‌حاضر تنها ۳ روستا در شهرهای پلدختر و دلفان با مشکل قطع آب همراه است که تلاش‌ها برای رفع مشکل آنان ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از وصل شدن آب شرب ۷۹۳ روستای سیل‌زده در شهرهای استان خبر داد.

به‌گزارش ایسنا، علیرضا کاکاوند با بیان این‌که در سیل اخیر لرستان ۷۹۶ روستای استان با قطعی آب، شکستگی شبکه و تخریب تأسیسات و ایستگاه مواجه شد، گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته آب روستاها وصل شده و درحال‌حاضر تنها ۳ روستا در شهرهای پلدختر و دلفان با مشکل قطع آب همراه است که تلاش‌ها برای رفع مشکل آنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: نبود راه دسترسی و قطع برق، دلیل اصلی بروز مشکلات در این روستاها بوده که با اقدامات انجام شده تاکنون چهار دستگاه دیزل ژنراتور برای برق‌رسانی به شبکه و تأسیسات آبرسانی بکارگیری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اضافه کرد: در سیل بهار امسال ۳۰۸ کیلومتر خط انتقال و ۱۱۶ ایستگاه در استان آسیب جدی دیده که از این تعداد ۲۳۰ کیلومتر خط انتقال و ۸۶ ایستگاه مربوط به سیل اخیر بوده است.

بر اساس اعلام وزارت نیرو، کاکاوند افزود: شرکت آبفار لرستان با بکارگیری ۳۷ اکیپ عملیاتی و آبرسانی با ۳۰ تانکر سیار توانسته است ضمن وصل کردن آب این روستاها، نیازهای ضروری روستانشینان را در خصوص آبرسانی تأمین کند.

وی افزود: علاوه بر این مهم تاکنون بیش از ۶۰ کامیون آب بسته بندی به روستاها و مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

نظرات بینندگان