arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸

عجیب ترین مراسم ازدواج سال در بریتانیا برگزار شد/  عروس و دامادی که روبات عکاس استخدام کردند

آیا حاضرید یک روبات عکاس استخدام کنید؟ این ریسکی است که یک زوج بریتانیایی انجام داده اند و ظاهرا موفقیت آمیز هم بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیا حاضرید یک روبات عکاس استخدام کنید؟ این ریسکی است که یک زوج بریتانیایی انجام داده اند و ظاهرا موفقیت آمیز هم بوده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، یک زوج بریتانیایی روبات عکاس استخدام کرده اند تا از مراسم ازدواجشان فیلم و عکس تهیه کند. این موضوع را شاید بتوان عجیب ترین اقدام سال  در حوزه مراسم ازدواج ارزیابی کرد. 

این روزها بسیاری از مشاغل با فناوری مرتبطند و به نظر می رسد نوبت به عکاسی رسیده که با روبات ها ارتباط برقرار کند. درواقع زوج مذکور از یک سرویس خدمات روبات بریتانیا  استقاده کرده اند که به طور معمول برای خرید یا سازماندهی امور پذیرایی در مجالس استفاده می شوند. اما یکی از روبات های جالب این سرویس روبات "ایوا" است.

روبات ایوا روباتی با ظاهری مهربان و دوست داشتنی است که از تکنولوژی تشخیص چهره برای شناسایی افراد استفاده کرده و پیش از عکس گرفتن بر اساس چهره آنان آماده عکسبرداری می شود.

روبات ایوا اوایل سال 2019 راه اندازی شد، اما تا  کنون در هیچ مراسم رسمی مثل مراسم ازدواج شرکت نداشته است؛ یعنی زمانی که توسط گری و مگان بکر استخدام شد تا بر اساس درخواست آنان از مراسم ازدواجشان عکس و فیلم تهیه کند.

گری؛ داماد این مراسم در خصوص استفاده از این روبات می گوید: گاین یک تجربه فوق العاده جالب و به روز برای ما بود و همه مهمانان نیز هنوز در مورد ایده ما صحبت می کنند. "

ایوا مجهز به یک صفحه نمایش رنگی تعاملی است که بر اساس آن  مهمان می تواند از گزینه های مختلف عکاسی را  پیش از عکاسی ایوا انتخاب کنند. افزون بر این هنگامی که ایوا برای عکاسی استخدام می شود ممولا از سرویس ایستگاه چاپ در محل نیز برخوردار است یعنی عکس های گرفته شده را به سرعت ظاهر می کند. جالب است بدانید حتی اگر نخواهید عکس ها را چاپ شده تحوصل بگیرید می توانید از سرویس شبکه های اجتماعی ایوا استفاده کرده و تصاویر را به سرعت به شبکه های اجتماعی خود ارسال کنید.

یک سخنگوی سرویس روبات ها می گوید: "این روزها  مردم کمتر علاقه مند به غرفه های عکس سنتی هستند، آنها به دنبال چیزی جدید و به یاد ماندنی هستند که واقعا رویداد ازدواجشان را برجسته می کند. بنابراین با حضور روبات ها هیچ یک از مهمان ها این مراسم ازدواج را فراموش نخواهند کرد."

نظرات بینندگان