arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸

ارسال 60 خودروی کمک‌دار و 20 شناور به مناطق سیل‌زده خوزستان

جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا از ارسال ۶۰ دستگاه خودروی کمک دار به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد و همچنین گفت: بیش از 9000 پرس غذا در هر وعده غذایی در مناطق سیل‌زده خوزستان در بین نیروها توزیع می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا از ارسال ۶۰ دستگاه خودروی کمک دار به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد و همچنین گفت: بیش از 9000 پرس غذا در هر وعده غذایی در مناطق سیل‌زده خوزستان در بین نیروها توزیع می شود.

سردار رضا فریبا در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده استان خوزستان اظهار داشت: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا از ابتدای وقوع بارندگی ها و بالا آمدن آب رودخانه ها و وقوع سیل اخیر از همان ابتدا وارد عمل شده و به موازات سایر رده‌های ناجا که در سطح کشور فعالیت می کردند، اقدامات پشتیبانی را انجام داده است.

وی از ارسال نیازمندی های مناطق سیل زده از طریق معاونت آماد و پشتیبانی ناجا از قبیل خودروهای کمک دار، آشپزخانه ها، نانوایی های سیار و سایر اقلام مورد نیاز این مناطق خبر داد و گفت: در این خصوص اقدامات لازم در استان خوزستان نیز همانند لرستان در دستور کار پلیس قرار گرفته و امداد رسانی به نحو خوبی در حال انجام است.

وی افزود: با وقوع سیل و آب گرفتگی اخیری که در خوزستان اتفاق افتاده، در جلسه‌ای که با حضور سردار "ساجدی نیا" معاون عملیات ناجا در قرارگاه امام علی برگزار شد، مشکلات و نیازمندی‌های حوزه آماد در این استان احصا شده و با تماسی که با مسئولان معاونت آماد و پشتیبانی در استان خوزستان گرفته شده، نیازمندی ها مشخص و یک سری تجهیزات مورد نیاز از قبیل انواع کنسرو و غذاهای آماده تامین و برای استان خوزستان ارسال شد.

سردار فریبا از ارسال ۶۰ دستگاه خودروی کمک دار که قابلیت امداد رسانی به نقاطی که خودروهای عادی امکان تردد در آن مناطق را ندارند، خبر داد و اذعان داشت: ۲۰ فروند شناور برای امداد رسانی و انتقال نیروها و هم برای انتقال مردمی که دچار سیل شده‌اند به علاوه ۲ دستگاه خودروی سوخت رسان نیز در اختیار فرماندهی انتظامی خوزستان قرار گرفته است.

وی به پیش بینی و اتخاذ تصمیمات و تمهیدات لازم جهت اختصاص حمام و سرویس های بهداشتی سیار و چندین دستگاه اتوبوس برای حمل نیروها و همچنین جابه جایی نیروهای یگان ویژه که از سایر استان ها برای امداد رسانی اعزام شده اند، گفت و تصریح کرد: در خصوص جیره غذایی و خوراک نیروهایی که در حال حاضر در این استان مشغول خدمت رسانی هستند، بالغ بر ۹ هزار پرس غذا در هر وعده غذایی توزیع می شود که بخشی از این نیروها، نیروهایی است که از سایر ارگان ها به صورت مامور به این مناطق اعزام شده‌اند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار فریبا از همت معاونت آماد و پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان که مسئولیت انجام کلیه ماموریت های ذکر شده را در مناطق سیل زده بر عهده دارد، تقدیر کرد و عنوان داشت: تامین نیازمندی حدود ۲۰ یگان که در ماموریت حاضر مشغول خدمت رسانی هستند، از طریق معاونت آماد و پشتیبانی صورت می پذیرد و حتی در مناطقی که امکان تردد خودرو وجود ندارد، به وسیله قایق جیره غذایی توزیع می شود.

جانشین معاون آماد و پشتیبانی ناجا در خاتمه خاطر نشان کرد: با هماهنگی که صورت گرفته، نیروی انتظامی با تمام توان در خدمت مردم خواهد بود و سایر نیازمندی هایی که در جلسه قرارگاه امام علی(ع) مشخص شد تامین و در اختیار مردم شریف استان خوزستان قرار خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان