arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۶ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸

کمک 60 میلیون تومانی فعالین صنعتی بوشهر به سیل زدگان لرستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از جمع آوری ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد و کالا توسط فعالین صنعتی اقتصادی استان بوشهر برای کمک به سیل زدگان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر از جمع آوری ۶۰۰ میلیون ریال وجه نقد و کالا توسط فعالین صنعتی اقتصادی استان بوشهر برای کمک به سیل زدگان خبر داد.

 مهدی صفوی گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیران واحدهای صنعتی و فعالین اقتصادی استان و فراخوان جذب کمک‌ها، یکی از تولیدکنندگان استان برای این کا پیش قدم شده و کمک‌های نقدی به حساب ایشان واریز شد.

وی افزود: سایر کمک‌ها نیز به صورت اقلام تولیدی واحدهای صنعتی جمع آوری و طی محموله‌هایی به مناطق سیل زده ارسال شد. این اقلام شامل انواع لباس، پتو، چکمه، دمپائی، پیکنیک، موکت و مواد غذایی است.

صفوی از اختصاص یک روز حقوق پرسنل شرکت شهرک‌های صنعتی به صورت داوطلبانه برای کمک به سیل زدگان خبر داد و گفت: این اقدام خداپسندانه به منظور ابراز همدردی و کمک به سیل زدگان لرستان از سوی پرسنل این شرکت انجام شد.

وی تاکید کرد: به یقین در سایه اتحاد و همدلی نابسامانی‌ها و کاستی‌ها کم رنگ‌تر می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر با تاکید بر لزوم همبستگی و همدلی برای بهبود کمی و کیفی امدادرسانی به مناطق سیل‌زده بیان کرد: درست است که نقایص و کاستی‌هایی در امدادرسانی به استان‌های سیل‌زده وجود دارد اما با تکیه بر داشته‌های اخلاقی و معنوی و تجربیات دفاع مقدس، می‌توان شرایط خاص و ویژه سیل را به خوبی مدیریت کرد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان