arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۱ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸

دایی: خط دفاعی سایپا عملکرد بسیار بدی داشت

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اشتباهات مدافعانش در دیدار برابر پرسپولیس، گفت: بر اساس اتفاقات و اشتباهات خودمان، سه گل دریافت کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دایی: خط دفاعی سایپا عملکرد بسیار بدی داشت«علی دایی» پس از شکست سه بر دو تیمش مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: خط دفاعی ما روز بسیار بدی داشت و روی اتفاقات و اشتباهاتی که داشتیم توپ را به حریف تقدیم کردیم و به آنها گفتیم که بفرمائید گل بزنید.
وی افزود: بعد از گل سوم پرسپولیس تغییر تاکتیک دادیم و گل دوم را به ثمر رساندیم، اما در ادامه توان رسیدن به تساوی را نداشتیم. عدم تجربه موجب شد تا گل های بسیار بدی دریافت کنیم.
دایی تصریح کرد: با این حال به بازیکنانم خسته نباشید می گویم، اما اگر خط دفاعی ما مثل دیدارهای قبلی بود به طور یقین بازنده نمی شدیم.
وی در مورد اعتراض به عملکرد تیم داوری، توضیح داد: متاسفانه داور تصمیماتی گرفت که همه دیدند. «سیدجلال حسینی» توپ را با دست می زند و خطای بازیکنان ما گرفته می شود. دقیقه 93 «معین عباسیان» توپ را ارسال کرد و «شجاع خلیل زاده» توپ را به کرنر زد که داور با تصمیمی عجیب ضربه دروازه اعلام کرد.
سرمربی سایپا با بیان اینکه در فوتبال اشتباهات جزئی مشکل ساز می شود، ادامه داد: بعد از بازی به داور اعلام کردم که نباید اشتباه کند و چرا همیشه اشتباهات به ضرر من می شود؟ برایم عجیب است که داور کنار دروازه برای چه چیزی است؟ او چگونه کرنر را ندید.
وی گفت: در تیم سایپا، تماشاگر و پول نداریم و اگر داوری هم اینگونه باشد؛ دیگه باید چکاری انجام بدهیم.
وی در انتشار خبری مبنی بر دریافت مطالباتش از باشگاه پرپسولیس، گفت: در عجب هستم چنین اخباری منشتر می شود. خیلی وقت است توافق کردیم که صورت حساب مالیاتی پرداخت شود و اصلا پرداخت بیش از 350 میلیون تومان به من صحت ندارد. هنوز مالیاتم از زمان حضور در پرسپولیس پرداخت نشده و چیزی نمانده بود که ممنوع الخروج شوم.
دایی در مورد استفاده از نفرات جوان، گفت: براساس نیاز و تاکتیک از نفرات جوان استفاده می کنیم. چهار مصدوم داریم که تا آخر فصل توانایی همراهی سایپا ندارند و باید با همین نفرات به میدان برویم.
سرخپوشان پایتخت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاه های ایران و در دیداری جداب با حساب 3 بر 2 از سد سایپا گذشته تا گامی دیگر به تکرار قهرمانی نزدیک شوند.

نظرات بینندگان