arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۰۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۰۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸

تاج: برای انتخاب سرمربی تیم ملی مشکلاتی داریم/بعید است کی‌روش شکایت کرده باشد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آنچه که مسلم است با سرمربی آینده تیم ملی در حال حاضر صحبت شده ولی مشکلاتی مثل ترانسفر پول و این مسائل را داریم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تاج: برای انتخاب سرمربی تیم ملی مشکلاتی داریم/بعید است کی‌روش شکایت کرده باشدمهدی تاج با اشاره به انتخابش به عنوان نایب رئیس ای اف سی گفت: به جر رئیس تقریبا نواب رئیس ای اف سی تغییر کردند. کار نواب رئیس هم مشخص است. کاری که الان بر عهده ما است به نوعی نواب رئیس برتر است که نمایندگان ایران و قطر این وظیفه را بر عهده دارند.البته  فکر می‌کنم در 4 سال آینده می‌تواند خروجی خوبی برای فوتبال ایران داشته باشد. مثلا بازی با نمایندگان عربستان مساله ای است که باید حل شود. 

وی افزود:به طور مثال هنگامی که استقلال به قطر رفت کار سختی برای برگشت داشت و پرواز آنها از بحرین باید به قطر می رفت و این تیم را راهی تهران می‌کرد که با حضور ما در ای اف سی این مشکلات در مجموع باید حل شود.

تاج در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: سرمربی تیم ملی باید انتخاب شود ولی دلواپسی که دارم این است که تا پایان اردیبهشت لیگ را داریم و سپس باید در فیفا دی بازی کنیم. باید ببینیم جام جهانی 48 تیمی می‌شود یا همان 32 تیمی می‌ماند. این خیلی مهم است ولی ما با سرمربی جدید مذاکره کردیم و در شرایط مناسب اعلام می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا 48 تیمی شدن جام جهانی تاثیری در انتخاب سرمربی تیم ملی دارد گفت: یکی از اهداف مهم ما این است که در جام جهانی که هر 4 سال یکبار برگزار می‌شود شرکت کنیم و این حائز اهمیت است.در فوتبال دنیا تیم‌ها را با ملاک تیم‌های حاضر در جام جهانی و یا غایب جام جهانی ارزیابی می‌کنند. آنچه که مسلم است با سرمربی در حال حاضر صحبت شده ولی مشکلاتی هم داریم. مثلا مشکلاتی برای ترانسفر پول داریم. ما بیش از ۴ ماه است پول کی‌روش را پرداخت کردیم ولی پول هنوز به حساب وی نرفته است. از طرفی شکایت کی روش را در برداشت ولی ما هم پول را پرداخت کردیم. مردم البته نگران نباشند و ما در فرصت مناسب سرمربی را اعلام خواهیم کرد. البته ما دو بازی دوستانه با کره‌جنوبی و سوریه خواهیم داشت.

تاج تاکید کرد: اگر گزینه‌ای اعلام کنیم اولاً مقایسه صورت می‌گیرد و قیمت او بالا می‌رود. در فرصت مناسب اگر لازم باشد اسم سرمربی تیم ملی را اعلام می‌کنیم.

رئیس فدراسیون  در خصوص بدهی به کارلوس کی‌روش گفت: ما 900 هزار دلار به کی‌روش بدهکار هستیم ولی این پول را از طریق ای اف سی پرداخت کردیم اما به حساب وی نرفته است. بعد از رفتن من به مالزی راهی پیشنهاد کردیم که پول را به حساب وی با یک روش دیگر منتقل کنیم. اگر کی‌روش شکایت هم کند نتیجه همین می‌شود که الان وجود دارد. الان باشگاه پرسپولیس همین مشکل را برای برانکو دارد ولی فکر نمی‌کنم کی‌روش شکایت رسمی از فدراسیون کرده باشد.

وی در خصوص زمان انتخاب مربی تیم ملی گفت: قائدتا سرمربی باید قبل از فیفا دی انتخاب شود، به هر حال در نیمه اردیبهشت سرمربی تیم ملی باید به ایران بیاید و لیگ را ببیند و سپس لژیونرها را انتخاب کند تا در نهایت کارش را شروع کند.

تاج در خصوص هفته‌های پایانی لیگ  به شبکه سوم سیما گفت:اینکه گفته شده کولینا را برای شعار آوردیم اصلا حرف درستی نیست. ما او را آوردیم که در مورد داوران الیت، سهمیه داوری بانوان و همچنین تست سیستم  VAR با او صحبت کنیم.ضمن آنکه کمپ تیم های ملی را هم به این داور سرشناس نشان دادیم. در مورد هفته های پایانی هم تدابیر لازم را کرده ایم. فردا هم کلاس یک روزه داوری داریم و کمیته اخلاق هم نشست هایی را دارد. ضمن آنکه بحث شربندی در لیگ یک و دو را هم بسیار جدی گرفته ایم.  صحبت‌های مدیران و همچنین ترقه زدن در بازی ها هم می‌تواند به آرامش یا عدم آرامش مسابقات کمک کند

نظرات بینندگان