arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۱ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۸

پای کرانچار روی پوست موز/مشکلات ارزی و فنی؛ 2 عامل جدایی سرمربی تیم امید؟!

به نظر می رسد وضعیت همکاری فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم امید در آستانه تغییرات جدی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایش تیم امید در مرحله اول رقابت های مقدماتی المپیک توکیو در تهران سبب شده تا فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با زلاتکو کرانچار دچار تردید شود.

درست است که تیم امید موفق شد به مرحله دوم مقدماتی المپیک صعود کند اما در تاریخ برگزاری رقابت های مقدماتی المپیک نحوه صعود ایران از مرحله اول در این دوره با اقتدار نبود و درحالی که بازی ها در تهران برگزار شد اما تیم ایران با اما و اگر توانست به مرحله بعدی صعود کند.

از بعد از همان مسابقات دور اول زمزمه هایی مبنی بر جدایی کرانچار از تیم امید به گوش می رسید اما این روزها بحث قطع همکاری جدی تر شده است به طوری که امروز از سرمربی تیم امید خواسته شده تا در فدراسیون فوتبال حاضر شود تا درباره قطع همکاری به توافق برسند.

البته روز گذشته کرانچار با اکبر محمدی، ساکت و شکوری جلسه ای برای ارائه گزارش کار داشته است و در این نشست عملکرد تیم امید در سه بازی مقدماتی المپیک و نحوه آماده سازی تیم در اختیار مسئولان فدراسیون قرارداده شده است. در این جلسه ایرادات کار عنوان شده است اما این طور که به نظر می رسد برای مسئولان فدراسیون فوتبال اول از همه به دلیل شرایط فنی تیم و دوم به دلیل مشکلات ارزی برای پرداخت پول به این مربی کروات پایان همکاری با وی مسجل شده است.

باید منتظر شد و دید در نشستی که امروز در فدراسیون برگزار می شود روند جلسه به کجا می انجامد.

درحالی که هنوز قطع همکاری با کرانچار رسمی نشده اما ظاهرا برخی از افراد به دنبال رایزنی برای حضور مربیان وطنی جوان در این سمت هستند. این در شرایطی است که قرار بود امروز مهدی تاج هم با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک بابت تیم امید جلسه ای داشته باشد.

نظرات بینندگان