arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۲ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸

واعظی: همه حقوق ها رشدخواهد یافت/ افزایش قیمت سوخت نهایی نشده

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: پس از مصوبه امروز هیأت دولت همه حقوق ها افزایش خواهد یافت.من سخنگو نیستم و نمی‌خواهم سخنگو باشم اما تلاش میکنم هفته ای یکبار پاسخ رسانه ها را بدهم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: پس از مصوبه امروز هیأت دولت همه حقوق ها افزایش خواهد یافت.

به گزارش فارس، واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت اظهار کرد: پس از مصوبه امروز هیأت دولت همه حقوق ها افزایش خواهد یافت.

وی افزود:‌ سوخت قاچاق می شود و چهار سال است قیمت سوخت افزایش نیافته و استفاده از آن افزایش یافته لذا باید طی چارچوبی مصرف سوخت مدیریت شود.

واعظی تصریح کرد: هنوز بحث افزایش سوخت نهایی نشده است. در شورای عالی هماهنگی اقتصادی این موضوع بحث شد اما نهایی نشد.

وی همچنین در مورد مسائل جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: ما همیشه چهارشنبه ها جلسه شورای اقتصادی داریم اما دبیر گفت تعدادی نیستند فلذا در مورد این مساله هم دبیر شورا این جلسه را لغو کرد.

واعظی در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات اخیر سعید قاسمی گفت: اینکه یک فردی حرفی بزند قابل استناد نیست آنچه من دیدم هیچکدام از مطالبش درست نیست و اینکار کاسه پر کردن برای آمریکا است.

وی همچنین درخصوص موضوع سخنگوی دولت گفت: من سخنگو نیستم و نمی‌خواهم سخنگو باشم اما تلاش میکنم هفته ای یکبار پاسخ رسانه ها را بدهم.

واعظی اظهار کرد: موضوعات مختلفی در جلسه جلسه هیأت دولت امروز بحث کردیم و اولین موضوعی که در اولویت مان قرار گرفت، مسأله کمک به سیل زدگان بود که در این باره رحمانی فضلی، وزیر کشور، گزارشی از اقدامات انجام شده در همه استان ها به ویژه لرستان و خوزستان ارائه کردند.

وی افزود: خانه ها و مزارعی که در این سیل اخیر دچار خسارت شدند، مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت تصمیمات مناسبی برای شان اتخاذ شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: روستاها و شهرهایی که مورد خسارت قرار گرفته بودند، در مصوبه قبلی اعتباراتی را برای پرداخت برخی بخش ها همچون صنعت، مزارع و دیگر بخش های مورد نیاز اختصاص یافت.

وی افزود:‌بر اساس دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ای ارزیابی میزان خسارات از سیل اخیر، آقای جهانگیری اقداماتی را به صورت فشرده انجام دادند تا این ارزیابی ها صورت بگیرد. گزارش ها انجام شد.

واعظی اظهار کرد:‌آقای رئیس جمهور دستور دادند تا هرچه سریعتر برای افرادی که مزارع ، کسب و کار و منازل شان دچار آسیب شده بود، اقداماتی را انجام دهیم.

وی افزود: رئیس جمهور به زودی به لرستان و خوزستان مجددا سفری خواهند داشت تا از نزدیک مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دهند و به سرعت آن را مرتفع کنند.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد:‌ آئین نامه اجرایی مصوبه دولت را برای افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را به تصویب رساندیم و همه حقوق ها افزایش خواهد داشت.

وی بیان کرد:‌ امیدواریم بتوانیم براساس آنچه که نیاز مردم بوده و آنچه که در توان مان است، هم به سیل زدگان، هم به حقوق گیران و هم کسانی که به لحاظ گرانی ها دچار مشکلاتی هستند، کمک شان کنیم.

نظرات بینندگان