arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰

پیروزی اوساسونا با گل نكونام در جام حذفی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئال مادريد در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي اسپانيا موفق شد با دو گل ميزبانش پونفرادينا را شكست دهد. اوساسونا هم در شب گل زني نكونام مقابل آلمريا با نتيجه‌ سه بر يك به پيروزي رسيد.

در چارچوب رقابت‌هاي جام حذفي اسپانيا (سه‌شنبه شب) 13 ديدار برگزار شد كه در مهم‌ترين آن‌ها رئال مادريد موفق شد با دو گل تيم پونفرادينا را شكست دهد.

در اين ديدار كه در ورزشگاه اختصاصي پونفرادينا برگزار شد، بازيكنان رئال مادريد حملات زيادي را بر روي دروازه‌ ميزبانشان تدارك ديدند تا اين كه در دقيقه 29كايخون مهاجم جوان اين تيم نخستين گل بازي را به ثمر رساند و نيمه اول با همين نتيجه‌ به پايان رسيد.

با شروع نيمه دوم باز هم اين شاگردان ژوزه مورينيو بودند كه بازي را بهتر آغاز كردند، اما اخراج رائول البيول در دقيقه 69 كار را بر رئالي‌ها سخت كرد.

كريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي رئال مادريد كه به علت نمايش ضعيف در ال كلاسيكو مورد انتقاد بسيار قرار گرفت توانست در دقيقه 74 گل دوم را براي تيمش به ثمر رساند و در نهايت بازي به همين نتيجه‌ به پايان رسيد.

بر اساس این گزارش به نقل از ایسنا ، در ديگر ديدار حساس، اوساسونا با نتيجه‌ سه بر يك آلمريا را در هم كوبيد.

در اين ديدار كه ورزشگاه اختصاصي المريا برگزار شد، اوساسونا در دقيقه 17 توسط دژان لكيچ صربستاني به گل رسيد. 14 دقيقه بعد جواد نكونام هافبك ايراني اوساسونا گل دوم را به زيبايي براي تيمش به ثمر رساند، اما اين پايان كار نبود و ژاوي گل سوم را براي اوساسونا در دقيقه 40 وارد دروازه حريف كرد و نيمه اول با همين نتيجه‌ به پايان رسيد.

با شروع نيمه دوم بازيكنان آلمريا كه چيزي را براي از دست دادن نداشتند بازي را بهتر آغاز كردند، اما اخراج باتيستا در دقيقه 58 كار را براي آن‌ها تا حدودي تمام كرد.

بازيكنان آلمريا با وجود 10 نفره شدن در دقيقه 74 توسط سيلوا به گل رسيدند و فاصله را كمتر كردند.

در دقيقه 90 خوان اوتينس هافبك اسكاتلندي آلمريا با كارت قرمز داور از بازي اخراج شد و اين تيم 9 نفره بازي را به پايان رساند و در نهايت بازي با همان نتيجه‌ سه بر يك به پايان رسيد.

** نتايج كامل بازي‌ها

* پونفرادينا صفر ـ رئال مادريد 2

* گاديز صفر ـ والنسيا صفر

* سلتاويگو صفر ـ اسپانيول صفر

* ديپورتيولا كرونيا 3 ـ لوانته يك

* رئال مايوركا صفر ـ اسپورتينگ خيخون يك

* رئال سوسيداد 4 ـ گرانادا يك

* راسينگ سانتاندر 3 ـ رايو وايكانو 2

* آلمريا يك ـ اوساسونا 3

* ختافه صفر ـ مالاگا يك

* كوردوبا يك ـ رئال بتيس صفر

* مرانديس يك ـ‌ ويارئال يك

* آلكوركور يك ـ‌ رئال ساراگوسا يك

* سن روخه صفر ـ سويا يك 
نظرات بینندگان