arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۰۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸

کویت: بسته های غذایی برای سیلزدگان از بازار ایران تهیه می شود

نایب رئیس جمعیت هلال احمر کویت پیرو انتشار یک عکس در فضای مجازی اعلام کرد: برای تحویل سریع بسته های غذایی به آسیب دیدگان سیل، این اقلام از بازار ایران خریداری می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نایب رئیس جمعیت هلال احمر کویت پیرو انتشار یک عکس در فضای مجازی اعلام کرد: برای تحویل سریع بسته های غذایی به آسیب دیدگان سیل، این اقلام از بازار ایران خریداری می شود.
به گزارش ایرنا، «انورعبدالله الحساوی» در خصوص شایعات منتشر شده درباره اجناس ایرانی در بسته های غذایی اهدایی کشور کویت بیان کرد: ما بسته های غذایی را از ایران خریداری می کنیم، چون ارزان تر از بازار کویت بوده و جابجایی آن آسانتر و تحویل به آسیب دیدگان نیز سریعتر است.
به گزارش ایرنا، بارشهای سیل آسا که از واپسین روزهای سال 97 آغاز و باعث وقوع سیل در بسیاری از استان های کشور شد، تلفات و خسارت هایی را به هموطنان وارد کرد، اما پس از اندک زمانی با کمک های مردمی بروز مهر و عاطفه مردم ایران از تلخی حوادث ایجاد شده کاست و تلاش گسترده مسئولان در دولت و دیگر دستگاه ها و نهادها نیز مزید بر علت شد تا امید به آینده تسکینی بر آلام آسیب دیدگان شود.
دستگاه های دولتی از نخستین ساعات وقوع این حادثه تلخ در کنار مردم بودند و تلاش کردند که نیازهای اولیه ای را که به واسطه سیل تخریب شده بود، بازسازی کنند، از سوی دیگر نهادهای انقلاب اسلامی و سازمان های مردم نهاد دوشادوش دولت تلاش مشترکی را برای کمک به آسیب دیدگان آغاز کردند.
همزمان با جاری شدن سیل در برخی ازاستان های کشور، تعدادی از کشورهای خارجی از جمله کویت، ترکیه، پاکستان، روسیه ، عراق، عمان، امارات متحده عربی، جمهوری آذربایجان، فرانسه آلمان و ایتالیا کمک های انساندوستانه خود از طریق هوا و زمین برای سیل زدگان به ایران ارسال کردند.

نظرات بینندگان