arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰

باند زورگیری از مسافران در مشهد متلاشی شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه خراسان نوشت:

3عضو یک باند که از مسافران در اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) زورگیری می کردند با تلاش ماموران کلانتری شهید آستانه پرست مشهد دستگیر شدند. 

مردی که از ارومیه به مشهد سفر کرده بود با مراجعه به ماموران انتظامی گفت: از نزدیکی حرم مطهر در حال عبور بودم که جوانی در کنار یک کیوسک تلفن صدایم زد و با طرح سوالاتی مانند اهل کجا هستی و برای چه به مشهد آمده ای؟ مرا به داخل خرابه ای در همان نزدیکی کشاند و ناگهان با مشت و لگد به جانم افتاد و گفت: هرچه داری به من بده! وقتی با مقاومت من روبه رو شد چاقویی را بیرون آورد و با تهدید به مرگ مبلغ 44هزار تومان پولم را گرفت که در همین لحظه 2نفر دیگر از دوستانش هم آمدند و پس از کتک زدن من از محل فرار کردند. 

این گزارش حاکی است، در پی اعلام شکایت این مرد، و به دستور سرهنگ مجید کیانی مقدم (رئیس کلانتری شهید آستانه پرست) تلاش ماموران انتظامی برای دستگیری زورگیرها آغاز شد آنان ساعتی بعد با توجه به مشخصاتی که مالباخته ارائه کرده بود موفق شدند در همان محدوده 2جوان 27 و 36ساله را شناسایی و دستگیر کنند. در پی اعترافات دو متهم، ماموران انتظامی موفق شدند مخفیگاه متهم اصلی پرونده را در کوچه فروزان شناسایی کنند. ماموران انتظامی سپس با کسب مجوزهای قضایی این جوان 29ساله را نیز در مخفیگاهش به دام انداختند و به کلانتری منتقل کردند. تحقیقات پلیس درباره سرقت های دیگر اعضای این باند ادامه دارد.
نظرات بینندگان