arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۱ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰

اعلام دليل كمياب شدن سايپا111

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خودرو هاچ‌بك سايپا111 به دليل آن چه كه تقاضاي زياد مشتريان اعلام شده، با كمبود در بازار مواجه شده است. خودرو سايپا 111 كه كم‌تر از دو سال از عرضه آن به بازار مي‌گذرد، مدتي است كه در بازار و به‌ويژه نمايندگي‌هاي فروش سايپا كمياب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از ایسنا ، در پيگيري‌هاي انجام شده، يكي از مسوولان مديريت بازاريابي و فروش گروه سايپا در خصوص علل كمبود اين خودرو در بازار و نمايندگي‌ها، دليل كمبود اين خودرو را تقاضاي بالا براي آن در مقابل پيش‌بيني‌هاي شركت سايپا عنوان كرد. سايپا با هدف نزديك كردن محصولات پرايد به استانداردهاي روز جهان، توليد اين خودرو در قالب پلت فرم ايكس100 را از اواخر سال گذشته آغاز كرده است.

پروژه ايكس100 بر اساس ارتقاي سطح ايمني در حوزه تصادف‌ها در قسمت‌هاي جلو و عقب و قسمت‌هاي جانبي خودرو و همچنين ارتقاي استاندارد سيستم روشنايي خودرو و تزئينات داخلي متمركز و عرضه شده است كه بر اين اساس بدنه خودرو در نواحي كفي، ستون‌هاي جانبي، ركاب‌ها، ريل‌هاي سقفي و كفي، درهاي جانبي و ناحيه جلوي پاي راننده تقويت شده‌اند و در ضربات ناشي از تصادفات ايمن‌تر از گذشته عمل مي‌كنند. طبق اعلام اين شركت، شاخصه‌هايي كه سايپا111 را در برابر ديگر محصولات خانواده ايكس100 پرطرفدار كرده است، زيبايي خاص و مصرف پايين سوخت و سهولت انجام تغييرات دلخواه خريداران بوده است. 
نظرات بینندگان